Prov-make numbero 2

Imorse provade jag Accent Red och Lily White tillsammans med Dark Soul från Mac.
Vi hade julfest igår kväll med jobbet och det var tuuuungt att komma upp kan jag säga...
Därav de trötta och svullna ögonen på bilderna.

Jag gillar det magenta-röda i Accent Red, som jag först trodde skulle göra så jag såg sjuk ut, men jag kan konstatera att nyansen passar hyfsat bra ihop med min hudton.

Sminkan, macro-läget funkade inget vidare heller på närbilderna. Jag börjar tro att jag har för dålig kamera.
Mitt fotointresse är inte megastort så en investering i en dyr och bättre kamera känns inte så motiverat...

Ni får hålla tillgodo med mina skräpbilder (idag med trötta ögon), kära ni! ;0)

image239

Nu börjar jag faktiskt känna mig så pass säker och trygg i dust´s och pigment att jag till och med kan tänka mig att sminka nån annan än mig själv. Det har jag aldrig vågat innan! Kanske blir kul om jag hittar ett villigt offer vill säga...haha...

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyggt! Färgerna är kanonfina!

2007-12-12 @ 18:08:35
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Nu är jag sur. Skrev en lång kommentar som sen inte går att posta oc hså försvinner allt... :-(

Skulle säga att bilderna visst är bra, det är du som klagar, inte jag! :-)

Du passar bra i Accent Red. Måste vara dina mörka ögon!

Få se om det funkar nu, men det blev inte lika långt den här gången...

2007-12-12 @ 19:52:07
Postat av: erika

ett offer kommer lastat :-D

2007-12-12 @ 21:30:40
Postat av: SantaCarolina

Mia: Ja, det röda blev bättre än vad jag trodde. Kul att du också tyckte det!

Sminkan: Nej, det var inte så jag menade...jag blir inte nöjd med bilderna, men det är ju bra att ni ser vad jag försöker få fram. Jag tror helt enkelt att min kamera är mindre bra.
Trist när kommentarer och ibland hela inlägg försvinner... blogg.se har lite problem med det ibland.

Erika: Yes, jag vet baby. Jag lovar att utsätta dig för mitt kladdande nån gång! haha

2007-12-12 @ 22:14:28
Postat av: Annah

Jag vill bli sminkad!!!!!!!!! ;-)

Du får komma när som helst och fika!!

Men ska dra ihop gamla Divaz på en fika snart tänkte jag! ;-)

2007-12-12 @ 22:50:20
Postat av: Malin

Du far garna ge dig pa ett forsok pa mig nar jag kommit hem!
Jag ar sa garna forsokskanin! =)

2007-12-13 @ 15:26:29
Postat av: Josefine

jag är frivillig!!
jo men nu syns sminket bättre. ta med dug kameran på tisdag så ska jag kolla på den åt dig. puss

2007-12-13 @ 18:05:41
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Storm

Superfint! Tycker man ser bra hur skuggorna är lagda!

2007-12-13 @ 19:17:54
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0