Midnattsblå...

Mmmm, så kändes sminkningen jag fick till igår kväll inför middagen på Bomullsfabriken.
Skuggorna som användes var Mac Lily White som highlighter, Mus eyedust Cool och Mac dark soul.

Blått är verkligen något som jag velat testa länge eftersom det sägs göra sig så bra ihop med bruna ögon.
Splash som jag också ville ha hittade jag dessvärre inte på Make up Store här i stan.

image249
Ja jag vet att jag skelar med ögonen...hihi... Kan inte rå för det.
Jag tror att Cool kombinerad med en lite med turkos skugga kommer göra sig bättre. Får kika efter en sån.
Nu är det städning som gäller. Jippie, vad kul.

Kommentarer
Postat av: PB

Gud vad snyggt med blått :). Hi hi jag skelar oxå med mina ögon ;), ganska vanligt tror jag :P

God jul!

Kram

2007-12-20 @ 20:47:43
Postat av: Mia

Det är riktigt snyggt med blått till bruna ögon. Dina ögon är jättefina! De framhävs verkligen bra!

2007-12-20 @ 21:43:41
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Sminkan

Läckert! Blått är fantastiskt till bruna ögon!

2007-12-21 @ 09:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0