Oooooch vinnaren är...

Moaaaa!!!! Med sitt bidrag: 'Den som sa att lycka inte gick att köpa för pengar visste inte att Sephora fanns'

Grattis till plattång och läppglans från Face Stockholm!
Moa, maila mig din adress så fixar vi det!

Ett tröstpris och andrapris går till Erikaaaaaa! bidrag: "Bara för att jag bryr mig om mitt yttre betyder inte det att jag inte är lika vacker på insidan".
Du vinner en ögonskugga från Make Up Store!

Det var jättesvårt att välja mellan dessa två och därför hittade jag lite raskt på ett andrapris! Säg vad inte en sminkjunkie kan få fram när kreativiteten står på topp! *fniss*
Grattis till er båda och tack ni andra för era bidrag. Det kommer fler tävlingar framöver på SantaCarolina.

Jag ber om ursäkt för att beskedet dröjde lite... gårdagen var en lååååååång bakfull dag. Eller inte så bakfull kanske, men trött och ont i kroppen. Kan nån svara på varför man har så ONT överallt när man festat? Det känns ju fasen som man blivit överkörd eller nåt... märkligt....
Resultatet av lördagens tjejfest var följande:
image149

Jag och Jossan på en.... RULLATOR??? Eehh ja just det...Kolla vad lång Jossans tunga är btw...

Bilden kommer från http://josephines.blogg.se  och där kan ni se mer av kvällen... tur att jag inte festar oftare säger jag bara.

I nästa inlägg kommer det handla om Elizabeth Arden´s nya doft! Den ni...himmelsk.
Nu ska denna dag strula vidare med en biljävel som envisas med att jävlas...varför måste den där lilla motorlampan lysa fööörrr??!! Slockna!! jag har ingen lust att betala en reparation nu... Och senare blir det till att vara barnvakt åt godbitarna Livia och Julie.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: erika

rackans då! jag som verkligrn var ute efter plattången! MEN jag är minst lika glad för skuggan! Tack så mkt goding!!!!!! Puss puss

2007-08-27 @ 11:30:26
Postat av: Beata

Ja, det är här du läst det =) men jag vet dock inte när de öppnar. Till våren kanske det var eller var det redan till hösten, nee de hinns nog inte med..
Vart i Sthlm ligger det då?
Haha, skön bild. Va har du haft för rolig tävling då, riktigt schyssta priser!

2007-08-27 @ 12:18:49
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Katarina

Bilen stjäl pengar från mitt smink-konto! Det gillar jag INTE! Bättre att cykla för då blir det mycket pengar över till smink! ;-) Synd bara att man svettas bort sin fina makeup då...

2007-08-27 @ 14:45:42
Postat av: SantaCarolina

Katarina: Anar jag lite ironi i din kommentar? hehehe en jämlike alltså! Välkommen hit!...Absolut, att cykla är det allra bästa alternativet, främst ur miljövänlig synvinkel och det har inte så mycket med sminket att göra.
Dessvärre behöver jag bilen för att göra kundbesök runt om Norrpan så det är bara att se glad ut och betala!

2007-08-27 @ 19:22:54
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Anna

Aaabsolut, kommer imorrn vid 1-tiden då? ;) Vad önskas? Kanske en smörstekt hummersvans med rysk kaviar till?..och såklart champagne till det!

2007-08-27 @ 22:16:26
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Josefine

haha ja jag kan ej förstå varför man har så ont i hela kroppen efter en helkväll.. ajajaj

2007-08-28 @ 17:01:11
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Moa

Åh, tack! Tack så hemskt mycket! :) Jag hittar ingen mailadress, så du får hemskt gärna kontakta mig på [email protected] , ska kolla lite nu om jag hittar din mejl igen. ;)

2007-08-30 @ 16:18:27
URL: http://moasg.blogg.se
Postat av: J

Haha vilken bild!

2007-09-07 @ 12:40:48
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0