Lite nervös...

Under resten av dagen, tror jag, blir det lite lugnt härinne...

Jag har i ungefär 4 år fått vänta på att göra ett ingrepp i ..hrrrmmm... de mer privata delarna av min kropp....hahaha hur ska man beskriva det liksom?! Vilka ord använder man egentligen för de mer kvinnliga kroppsdelarna för att ingen ska bli stött?

Iallafall....idag är det dags. Förhoppningsvis går det fort och jag kan ta mig hem direkt efter.
Men faaan vad nervös jag är...jag är så himla rädd för smärta och har en riktigt låg smärttröskel också så det här att vara utan bedövning känns ju föga lockande.
Mina söta voffar, speciellt Zack, känner att jag är orolig och vill då trösta. Han har en märklig förmåga att känna när något inte är som det ska och vill sitta i knät och pussas. Behöver jag säga att det är liiiite krångligt att ha en fullvuxen Labrador i knät samtidigt som jag försöker skriva det här?  Älskade lille hund...

MEN, jag måste göra det här för att försäkra mig och min familj om att jag kommer få fortsätta vara frisk även i framtiden och det som är ännu viktigare; inte riskera att inte kunna få barn när den dagen väl kommer.

Nu ska jag ta en dusch och sen rasta voffarna och ge mig iväg!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Beata

Haha, synd att du inte gjorde det då.
Oj, det där lät inget kul. Hoppas allt går bra. Jag håller tummarna för dig idag.

2007-08-28 @ 09:55:47
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: emma L

Lycka till!

2007-08-28 @ 12:22:50
Postat av: Josefine

tänker på dej o hoppas att allt går finfint. ja vet du att vi (sverige) har ju faktiskt tagit namnet snippa för de delarna. men det är ju det utanpå mer. det man torkar o allt. det innuti heter ff slida. du vet jag arbetar med barn o säger snippa o snopp ett antal ggr per dag. puss

2007-08-28 @ 17:02:43
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: PB

Hoppas att det har gått bra! KRAM

2007-08-28 @ 18:41:48
Postat av: Anna

Stackare! Operationer är sceary :( Hoppas allt har gått bra.
Visst är djur grymma på att känna av ens humör och stämning, det är rätt fantastiskt!

2007-08-28 @ 18:59:20
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0