Kom igen nu...

Är det bara Erika som vill vinna en plattång och läppglans??
Gnugga geniknölarna och få fart på kreativiteten!

Imorgon öppnar Nova Spa&Relax i Norrköping! De bjuder på mingel från klockan 12.00 och alla behandlingar som bokas imorgon får man 20% rabatt på! det ni...
Bakom Nova står samma personer som drev Lugna Rum här i stan förut och jag kommer absolut boka en helkropps-scrub hos Heléne och färga fransar och ögonbryn hos Susanne!
Gå dit ni med och passa samtidigt på att spana in nya shoppingområdet Knäppingsborg.

På Lugna Rum var man återförsäljare av Kerstin Florian´s spa-produkter som har den allra mest underbara doften i hela världen. Det ska bli spännande att se om Nova också satsar på Kerstin Florian.

Mer om Kerstin Florian i nästa inlägg!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Hej, tack för kommentaren :) Jo jag jobbar på Securitas! Var såg du mig och vilken dag? Det var säkert jag, vi är inte så många tjejer här i Nrkpg :)Det är synd att det inte är fler tjejer som vill jobba som väktare faktiskt. Just rondering är ju inte så riskfyllt,sannolikheten att hamna i bråk är ju väldigt liten, om man inte VILL hamna i bråk förstårs. kram!

2007-08-22 @ 19:30:09
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Jennyh

mja där omkring är jag fast inte så tidigt som elva hmmm. men det kanske var jag ändå ,vet ju aldrig :) har precis kommit hem från en utekväll på wasa nu! hehe. sov gott!krma

2007-08-23 @ 04:17:27
URL: http://missjennyh.blogg.se
Postat av: Pierre

jag är sugen på plattongen alltså...men kommer inte på något bra...;) Lunch sen när jag kommer hem tycker jag kram

2007-08-23 @ 08:39:31
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0