Kicks i Domino-gallerian i Norrköping

Jag måste bara ge en eloge till personalen på Kicks i Domino i Norrpan...
Så otroligt proffsiga och kunniga tjejer!
Jag var inne häromdagen och stod och funderade över en foundation från Lancome, nämligen Magie Matte.
Genast kom en av tjejerna fram och hjälpte mig välja nyans (vilket kan vara lite krångligt när man är solbränd tycker jag) och föreslog faktiskt att jag kunde få ett prov på den innan jag köpte en hel flaska...den kostar ju ändå en del.
Nu är det ju så att jag jobbar som säljare själv och jag kan typ alla knep i säljar-handboken! haha... Så när hon erbjöd mig en generös provburk tappade jag nästan hakan. Det kallar jag service!
Så tjejer och killar, vill ni ha bra hjälp och service när ni ska köpa skönhetsvård så gå till Kicks i Domino.
Big big high five till er i personalen!
Det gillar vi...


www.kicks.se

Ps. På tisdag blir mitt nya jobb officiellt! Jag lägger upp en länk här till pressmeddelandet så får ni läsa....iiihh spännande!! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0