Kerstin Florian SPA

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg har Nova spa&relax öppnat portarna i nya kvarteret Knäppingsborg i Norrköping.
Jag och Malin var där på öppningsminglet och tog ett snack med de "nygamla" ägarna och passade även på att boka in oss på diverse behandlingar eftersom man fick trevliga 20% rabatt just den dagen.
Precis som jag hade hoppats använder Helén även denna gång kerstin Florians spa-produkter med en härlig doft av kamomill.
                                                 image144

Kerstin Florian är ett av världens ledande serier inom spa-produkter och produkter för hudvård av hela kroppen.
Kerstin Florian själv är svensk men bosatt i California sedan en herrans massa år.
Framgången har hon nått genom ett helhetstänkande;

"För att få en hud som ser frisk ut måste vi äta rätt, sova, skratta och mest av allt - tänka goda tankar".

Allt är noggrant utformat med verksamma ingredienser, gamla europeiska kurtraditioner och personligt engagemang.

Jag har två personliga favoriter i Kerstin Florian´s sortiment:

Kräuter Body Spray
En kroppsspray som gör huden mjuk och len. Används dagligen efter bad och dusch.
image145

Kräuter Body Lotion
Mild och fuktgivande lotion med bl.a. jojoba och vitamin E.
image146

Båda produkterna har samma helt fantastiska doft...jag kan svära på min ena arm att du aldrig känt något liknande! Helt helt helt.... himmelsk. Älskar kamomill...
Vill du läsa mer så kan du göra det på www.kerstinflorian.se och där kan du även beställa dessa dyrgripar i nätbutiken!

I nästa inlägg har jag sniffat och beundrat Elizabeth Arden´s nya doft Mediterranean!
Puss hej!
Förresten, imorn presenteras vinnaren i slogan-tävlingen! Jag vet vem det är...*evil*

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja de har kanon bra produkter!

2007-08-27 @ 14:57:56
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0