Go Create...

Tack alla ni söta för råden! Jag ser att alla tycker jag ska ha lugg så någon form blir det...får se om min duktiga frisör Emma har tid snart för mig...

På tal om hår så måste jag bara tipsa om en superprodukt!
Den kommer från Lóreal och heter Go create och är en stylingspray... till skillnad från de flesta andra stylingsprayer så blöter inte denna produkt ner håret utan skapar struktur, stadga och inte minst VOLYM.... Nu har jag välsignats med ett tjockt hår men det är en väldigt tung man jag har och därför är denna spray guld värd! enligt Lóreal själva passar den även för de med tunnare hår och hjälper även till där med volymen...
Jag sprayar alltid lite i mitt nytvättade hår för att kunna styla dagen efter, och applicerar även lite samtidigt som jag fixar till frisyren på morgonen. Kostar 59 kr och finns i stort sett överallt... ICA, Coop. HM, Kicks m.m.


Jag behöver faktiskt er hjälp igen... :0)
Jag är i stort behov av en ny foundation....den måste matta ner min hy och inte vara för täckande...är lite nyfiken på Lancome Color Id... just nu använder jag Lóreal Cashmere effect....men den är alldeles för tjock för mig.
Nån som har ett bra tips gällande en passande foundation?

Avslutningsvis vill jag bjuda på lite ögongodis....Ni som känner mig vid det här laget vet att orkidéer är min absoluta favoritblomma och vilken fröjd det är att vakna upp varje morgon och se dessa två praktfulla exemplar i sovrumsfönstret!
Jag bara njuter och var tvungen att föreviga dem!

image137

image138


Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Hallojs babe! Du kommer bli skitläcker i din nya frisyr, vad du än väljer. Naturliga skönheter behöver aldrig anstränga sig så mycket du vet...=) Läckra blommor!!
Kram, kram.

2007-08-15 @ 07:21:13
Postat av: Beata

Ja, men här har ju ja me varit inne =)
Angående lugg eller inte i inlägget under så tycker jag LUGG. Det var jättefint på dej.
Gu vilka fina orkidéer, de ska ja nog ta o piffa upp mitt hem med lite oxå!

2007-08-16 @ 12:14:19
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Ullis

Testa i.d. superbra. Du kan gå o prova den hos Cissis med nyans o så bara för att testa den. Sen finns den mycket billigare på nätet. Fina blommor.

2007-08-16 @ 15:26:25
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Holiday

Prova "Color ID", den är jättebra tycker jag! Har provat en massa billigare (Loreal, Max factor, Isadora) förut, samt fick ett prov av Clinique "superbalanced" på Kicks då jag var på G att köpa foundation sist, men inget jag provat hittills slår "color ID".

2007-08-20 @ 19:48:07
Postat av: Anna

Vilka fina orkidéer! Min står här i fönstret och slokar, inga gröna fingrar här inte ;)

2007-08-25 @ 00:28:37
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0