Elizabeth Arden Mediterranean

Jag har haft nöjet att få smyg-sniffa lite på Elizabeth Arden´s senaste doft Mediterranean!
Ett stort nöje ska jag väl tilläga...
Så här säger den officiella hemsidan http://www.elizabethardenmediterranean.se/fragrance/ :

"En sprudlande toppnot - en gyllene blandning av persikonektar och saftig siciliansk mandarin, skapar en livlig toppnot. En not av Damaskusplommon tillför en lätt, men tjusande vändning.

Oförglömliga blomdofter i mellannoten - doften öppnas upp med de feminina noterna av blåregn, stjärnmagnolia och orkidéer från Madagaskar som lämnar en fängslande doft i luften.

Ett bestående intryck i basnoten - en harmoni av fascinerande sandelträ och silkeslen mysk omsluter doften i en mjuk sensualitet. En aning ambra rundar av doften och fulländar "

Har ni någongång doftat på Davidoff Cool Water som funnits på marknaden i drygt 10 år?
Mediterranean doftar som den...fast ungefär 100 gånger bättre. Flaskan är helt utsökt utformad i medelhavsblått glas och en hamrad kork i silvermetall....bara det ger ju anledning att låta flaskan få pryda badrumshyllan! ;0)

Catherine Zeta Jones fortsätter att vara ansiktet utåt... en otroligt vacker kvinna!
Finns i utvalda butiker.
image151
På den officella hemsidan finns det helt fantastiska bilder på både flakonger och Catherine!

MOA: Du som vann senaste tävlingen... jag har ingen aning om vem du är! Maila mig din adress så du kan få din vinst. Du kan ju liksom inte bara ge ett super-bidrag i tävlingen och sen försvinna... haha...kom igen nu!

Och så måste jag ju påminna er om möjligheten att bli medlemmar på www.pret-ty.se ! Man behöver inte skönhetsblogga för att registrera sig, utan bli medlem du med och få tillgång till allt roligt! det kostar ju inget...men smakar desto mera!!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Åh, jag som blev så besviken när jag sniffade på den... nä, inget för mig. Men parfymer är ju personliga så för andra människor kan det vara den optimala doften...

2007-08-30 @ 09:11:47
Postat av: Josefine

pixbox there is.....

2007-08-30 @ 20:11:10
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: PB

Jag tog inga bilder på festen tyvärr.

2007-08-31 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0