Dessert Beauty Body frosting Bubble Gum...och så en liten tävling!

                                         image142
Jag utlovade en recension i förra inlägget av Dessert Body frosting...här kommer den!

Dessert Beauty är Jessica Simpsons varumärke när det kommer till skönhetsvård. Dessert beauty´s signum är att alla produkterna i serien är ätbara (ja ni läste rätt, man kan alltså äta allihop!) plus att de alla doftar sött och kvinnligt...eller tjejigt om man nu vill det.

Body frosting är en hudkräm...mitt exemplar doftar Bubble Gum...och gud vad det doftar tuggummi. Doften gick hem stenhårt hos Andreas...han gillade den skarpt. Märkligt det där med grabbar och söta dofter...de funkar alltid enligt mig.
Krämen återfuktar huden bra och länge men lämnar kanske en liten önskan om att huden ska kännas återfuktad också....hmmm.. jag fick ett behov av att smörja in mig en andra gång och det är aldrig ett bra betyg.
Konsistensen är aningens grynig om man glömmer att skaka flaskan och den känns väldigt odryg.

Inget bra betyg från mig alltså...förutom doften då. Den är helt klart godkänd!
Jag har även provat läppglanset med plumper-effekt med samma doft och den är inte heller godkänd. Ingen som helst effekt av plumper-ämnena och glanset innehåller så mycket glitter att jag fick nariga läppar efter ett par dagars användande...
Jag hade verkligen förväntat mig högre kvalité av Dessert Beauty. Inget att lägga pengar på, med andra ord.
SantaCarolina guidar er rätt i skönhets-djungeln! *s*

Och så!! TÄVLING!

Denna gång kan du vinna en sprillans ny plattång i miniformat. den är 17 cm lång och perfekt på resan.
Jag tog med min hand på bilden så ni kan få en uppfattning om hur liten den är.
Plus ett läppglans från Face Stockholm i nyansen Rose.
 

Så det ni nu ska göra för att vinna är ... skriv en slogan som passar för bloggen SantaCarolina!
Min nuvarande slogan högst upp på sidan är: "Inled mig icke i frestelse...jag kan gå själv!"
Maila eller skriv i kommentarerna för att delta. ni har till på torsdag den 23/8 på er...
Lycka till!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: erika

alltså. den riktigt perfekta slogan för dig är inte ännu kanske skriven men jag fortsätter fundera :-)
Här är några i alla fall
"Vissa säger att skönheten kommer inifrån! Vad är det för fel att ha den även på utsidan?!"
"Yippie Kay Ey Mother Fucker!"
"Tidlös, mjuk och naturlig"
eller varför inte ett rött vin för att göra lite reklam för ditt namn?1 hehe
"Santa Carolina, 259 kr. Merlot. Sunrise, 259 kr. Cabernet Sauvignon. Ungdomlig, fruktig smak med inslag av svarta vinbär, blåbär och gräs."

2007-08-22 @ 09:53:23
Postat av: Malin

"Well tonight thank God it's them instead of you..."
Någon som känner igen strofen???
En ganska bra slogan...ärlig iaf!!! Hehe!
Men denna kanske passar bättre på dig stumpan:
"Med åren blev hon en dröm, en saga,
en ensam vandrares sympati."
Puss, puss!

2007-08-22 @ 15:18:34
Postat av: Moa

'Den som sa att lycka inte gick att köpa för pengar visste inte att Sephora fanns'
Haha, ett litet omgjort Carrie citat ;)

2007-08-23 @ 17:11:42
Postat av: erika

"Bara för att jag bryr mig om mitt yttre betyder inte det att jag inte är lika vacker på insidan"

2007-08-23 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0