Cutest ever!!

Ja då var det augusti då... Sommaren 2007 gick ruggigt fort och jag tror att det beror på vädret. Jag har ju varit ledig, eller arbetsbefriad som det heter, hela sommaren och har verkligen kunnat vilat upp mig. Nu är det nya tag som gäller! Snart börjar jag på nya jobbet och det ska bli fantastiskt kul!

Men... vill man nu njuta av sommarens sista tid och se helt fab ut så har jag hittat produkten för dig!
PoP Beauty har lanserat en palett med olika bronzetoner för kinder, ögon och läppar... Färgerna tilltalar mig verkligen! Perfekt att matcha med solbrännan... det är ju då bronzetonerna gör sig som bäst.
Finns på www.asos.com och blir din för 268 kr plus frakt!

image132
Är den inte bara helt... helt.. helt underbar med sitt lilla etui och allt?

När du nu  ändå är inne på Asos kan du även kasta ett öga på sötaste produkten EVER!
En liten apa som blåser luft på dina nylackade naglar så de torkar fortare!
Håll med om att den är cutest ever? Finns även den på Asos för 78 kr.
Tryck ner den lilla plattformen med bananer på och apan blåser dina nalgar torra!
Så sööööt....vill ha...

image133
Tills nästa gång... Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0