Nutribronze och Scarlett!

Egentligen gillar jag att sola solarium... GANSKA så mycket!
Men...eftersom jag gärna vill  behålla hyn slät så länge den går och fortsätta sola på sommaren så har jag skippat det nästan helt och hållet.
Lösningen på detta är självklart brun-utan-sol! eller BUS som det också kallas i mina kretsar...det vill säga sminknörds kretsar.
Jag har provat många... och blivit irriterad och besviken på många också för den delen.
Nu har jag hittat den bästa bus-en. Den ultimata by far...
Egentligen är det en hudlotion med inbyggd bus-effekt så man riskerar inga ränder, inga orangea fläckar och färgade handflator. Den är helt enkelt kanon och den heter Lóreal Nutribronze. Ge den en vecka och ca 59 kr av dina pengar och du kommer bli så nöjd och fin. Används dock inte i ansiktet...


Modellen i kampanjen för Nutribronze är ingen mindre än Scarlett Johansson!
Veckans kandidat till Look och faktiskt Pierres förslag i tävlingen för ett par veckor sedan.
Först hade jag svårt för henne... men efter att om och om igen sett hennes ansikte på bild så har jag insett att hon är väldigt vacker. Klassiskt vacker...
Grabbar verkar ha ett väldigt gott öga till Scarlett... jag har undrat varför och dels har det nog med de generösa brösten att göra men så läste jag en artikel i Cosmopolitan nyligen skriven av en kille.
Förklaringen var denna:
"Gör en Scarlett. Scarlett har "det". Det är en mystisk egenskap och det går att tränas upp. Tricket är att lära dig att använda ansiktet som en dansare använder kroppen. Gör så här: Lägg dig ner och koncentrera dig på att slappna av i ansiktsmusklerna- från toppen av huvudet och neråt. När varenda liten skitmuskel är avslappnad- titta dig i spegeln. Du kommer se helt annorlunda ut. Det här är ansiktets naturliga tillstånd. Träna på att återgå till detta läge varje gång du uttryckt en känsla."

eeehhh va? var första tanken... Men jag gjorde ett försök och jag måste tyvärr medge att jag har inte "det". När jag har gjort övningen så ser jag helt NOLLSTÄLLD ut... haha... jag ser verkligen helt jäkla korkad ut!
Nix, jag är ingen Scarlett och lika bra är väl det kanske...

Här är hon iallafall... Scarlett Johansson, Veckans Look!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hon är så sjukt vacker ScarlettJohanson!

2007-04-19 @ 20:23:45
URL: http://melicious.blogg.se
Postat av: Caroline

Evelina: Du frågade mig om hundrastgårdar för ett par veckor sen. Såg det nu först...vi brukar rasta hundarna i rastgården vid Skarphagshemmet. den ligger nästan direkt till vänster om hemmet...grinden är trasig dock men den kan man hålla fast!

2007-04-19 @ 21:01:17
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Josefine

vad använder du i ansiktet då? puss

2007-04-20 @ 17:58:17
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: erika

tack för tipset. jag som riktig blekfis behöver bra råd om BUS

puss på dig raring

2007-04-20 @ 20:50:21
Postat av: Pierre

Äntligen så har du tagit med min favvo tjej!! Grymt najs!!

2007-04-20 @ 22:38:43
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Caroline

Jossan: Just nu använder jag ingen produkt i ansiktet...mina porer täpps till av såna krämer och det är inte bra...

2007-04-20 @ 22:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0