Sista rycket...

Innan det är dags för lite julledigt.
Det är helt otroligt hur fort december har gått och det har inte varit en lugnt stund.
Idag jobbar jag till fem, sen blir det ner på stan och inhandla de tre sista julklapparna, samt något till mig själv att ha på mig på julafton och ett kroppssmör från Body Shop i doften Jordgubb. Helt fantastiskt god doft...

Fick ett julkort från mina systerbarn häromdagen. Det var nog det sötaste jag sett på länge... Cornelia, 3 år, utklädd till tomte och Wilmer, 2 månader, som pepparkaks-gubbe! Jag ska scanna in kortet sen och lägga upp här så ska ni också få er ett gott skratt! Oh dessa små sötnosar...

Sista tipset inför julen då...
från www.cowparfymeri.se ... Philosophys paket Candy cane... sak bli mycket spännande att testa dessa podukter för första gången, som jag dessutom läst så mycket bra om... Kanske skulle detta passa som julklapp eller present till nån man tycker om?

Vill man komma undan med en billigare peng finns följande produkter på pålitliga www.eleven.se :
Produktserien TVÅL består av ett gäng härliga badrumsvärmare för tjejer som vill dofta gott...
Pink Cotton Candy-serien är min stora favvo och finns i body butter, body smoothie, schampoo och balsam samt aroma mist.
Doftar sött och kvinnligt med en dragning åt spunnet socker. Kan det bli bättre???
 
Ha nu en skön fredag och passa på att slappa lite innan julfirandet.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0