Halta Lotta och nya läppglanset

Halta Lotta här ute på landet hasar vidare. :0)
Idag har jag haltat grusvägen fram i mina flipflops.
Jag kan lova er att jag var den enda som hade flipflops idag i ösregnet och blåsten men vad gör man inte när man måste ut en snabbis.
Svullnaden börjar gå ner iallafall så gör det inte alltför ont så ska jag nog kunna trycka ner foten i en sko senare i veckan.
Jobbigt är det också att jag fått träningsvärk i högerbenet. Jag lägger allt vikt på höger stortå just nu och insidan av benet och där har jag fått en riktigt härlig värk...

När solen började visa sig som mest intensivt nu i våras brände jag läpparna. Aj aj...

Hawaiian Tropic Moisturising Lip Gloss Mango & Papaya SPF 25
Nu har jag införskaffat det som måste vara ett av mina billigaste läppglans någonsin.
Hawaiian Tropic Sunkissed med solskyddsfaktor 25.
Det ger en fin ofärgad glans på läpparna, ingen klisterkänsla, och smakar gott av mango och papaya.
Finns för 39 kr på bl.a. Åhléns och Eleven.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi kör tetra också, men det blir lite dyrt.. Nu slipper vi dessutom springa och micra utan ha termosen på sängbordet med pulverladdade flaskor. Det duger nämligen inte med rumstempererad ersättning åt lilla huliganen ;-)



Krya på dig i tån, stackare.



Kram

2010-05-23 @ 23:07:05
URL: http://fru-jensen.blogspot.com
Postat av: Malin Eklöf

Haha, men skruttan vilken otur du har! ;)

2010-05-24 @ 07:59:46
Postat av: Josefine

jag hade oxå flipflops i regnet;)

2010-05-24 @ 17:54:55
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0