Magen är borta...

...men innehållet är desto bättre och det lille buset döptes igår. Lägger upp lite bilder på imorgon. Men han var allt en riktigt tapper liten kille igår utan tårar hela dagen och som bjöd på många leenden.

Ganska många är gravida omkring mig just nu... Jossan, Erika, Sara, Johanna/fru Jensen som jag läser varje dag...


Den här bilden togs i början av september när jag var i vecka 33. Jag är så grymt nöjd med resultatet och just denna bild pryder vår sovrumsvägg ovanför sängen som en stor canvas.
Fotografica är kanonduktiga!

Saknar inte min mage ett dugg! Calle var så stor inne i lilla mig och sparkade och vevade för fulla muggar alla tider på dygnet. Hans favvo verkade vara att fastna under mina revben och sedan trycka och trycka tills han "poppade" loss... Burrr.... Minns fortfarande det där obehagliga poppet när han äntligen kom loss. Fy!
Då är han bra mycket trevligare att ha att göra med här utanför magen. hahaha...

Nu ska jag hoppa in i duschen och njuta av söndagskvällen. Är lite trött efter gårdagens tillställning. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Otroligt vacker bild! =)

2010-03-15 @ 18:48:35
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: jea

Åh vad obehagligt det där med revbenen och "plpppandet" lät.

Himla fin bild :)

2010-03-16 @ 14:31:47
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Postat av: Fry Kohl

Måste erkänna att det ska bli skönt att bli "mig själv igen" Han är rätt hård mot revbenen precis som din och dessutom längtar jag efter att träffa lilleman

2010-03-28 @ 13:17:47
URL: http://frukohl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0