Idag är en bra dag!

Sannerligen, en riktigt bra dag!
Det var länge sen jag kände såna här härliga vårkänslor som jag gör idag.
Solen skiner. Calle och jag har gått en promenad med hundarna och hämtat posten och nu sitter jag här på verandan och njuter av solen. Lillen sover i sin vagn här brevid mig. Underbart.

Så här skönt är det...



Den osminkade sanningen... hahahahaha...
En kopp kaffe och lagom uppknäppt... Våren är på väg, mina vänner.
Önskar ni kunde vara här och njuta med mig, utsikten över fälten är så fin!

Annars så provar jag två produkter från Sally Hansen här hemma. En nagelstärkare och en väx-snabbare-produkt, om man kan kalla det så. Jag har alltid varit lite nyfiken på Sally Hansen men det har inte blivit tillfälle att prova eftersom jag alltid har geléförstärkningar. Nu är det bortä så nu ska vi se om mina egna naglar pallar.
Tror ju inte det dessvärre... Den som lever får se.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

visst är de underbart jag njutit med av solen och kaffe i handen UNDERBARA MAMMALEDIGHET =)

2010-03-11 @ 21:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0