Found it!

Skam den som ger sig...
Ibland blir jag fan lite impad över att jag är envis som synden.
Nu har jag hittat Hard as nails hard as wraps i en webshop. Det är den brittiska siten Halfpriceperfumes.co.uk som hade lacket, i en färg bara, men det får funka. Kolla in ni med här  och med koden ILOVEHPP får ni 5% rabatt på det redan nedsatta priset.
Och ja, de skeppar till Sverige.





Ett kombinerat under-överlack är på väg också. Nu ska jag väl få ordning på de sablans naglarna.

Idag ska jag och Calle åka och äta våfflor hos Lena och Elsa. Nu ska jag äntligen få snuffa bäbis! Calle är ju en bäbis han med men Elsa är ju så liiiiiten!
Vi har isolerat oss nog denna vecka så det ska bli skönt att få vara lite social.
Nu... promenad med voffarna och sedan hoppa in i duschen. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0