Dop och tidig morgon

Tidig morgon här i Casa J/H.
Lillen tyckte att 7.00 var en lagom tid att vakna och gå upp och nu sitter han här i sin babysitter och gnuggar ögonen för han är så trött.
Ska väl ta med honom en trappa upp och låta honom sova en stund innan vi tar promenad med hundarna.

Här faller snön långsamt ner. Blir man lite förbannad eller? Strålande sol igår och nu mulet och snöfall. Jag blir tokig! Jag vill ha vår!

I helgen som gick hade vi dop för vår lille Carl William Erik.
En mycket lyckad tillställning!


Min syster Annika som är gudmor till Calle. Där står jag och snicksnackar i bakgrunden... hehe... Som vanligt.


Calle och hans jordemor Kerstin, kusin Cornelia på ett hörn där med.


Jag , Calle och hans ena gudfar Mattias.

Nä, om man skulle ta tag i dagen då.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: jessica

gud vad skoj med dop gumman tusen gånger grattis skoj på fredag =)

2010-03-18 @ 11:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0