En trevlig kväll och fina presenter!

Jag har legat här i sängen en bra stund och funderat på om jag skulle blogga lite eller inte... Har en så söt liten pojke sovandes brevid mig. Han är sliten sen igår och har sovit nästan två timmar nu. Han kommer inte bli lättsövd ikväll dessvärre. Men jag har skrivit det förr och jag gör det igen; Det går inte att se sig mätt på honom.

Vi hade en supertrevlig kväll igår med våra gäster.
Malin dök upp med något väldigt uppskattat: FLYTTKARTONGER! Vi flyttar ju faktiskt om nästan 3 veckor... gaaahh, inget packat men däremot en massa slängt och sorterat från förråden!

Jesper och Johanna klev genom dörren med verkligen jättefina presenter till Calle:



En pimpad mysdress från Puma i det lenaste material man kan hitta! Puma är det bästa märket bland sportkläder, om du frågar mig! *s*

Johanna diggar Cult Design precis som jag och vad passar då bättre än den fina napp-boxen?
Den kommer passa kanon i Calles blivande rum!



Den fina boxen ska matchas med följande:


Kruka och ljusstake , också från Cult.
Jag tänker mig Calles rum i vitt, turkost och kanske lite blått. Det ska bli så kul att inreda! Han har redan fått ett litet bord med två stolar från sin faster och farbror som jag ska måla vita.

Gårdagens kväll bjöd iallafall på god mat, kronhjortsfilé och potatisgratäng och en smarrig halloncheesecake som Malin snott ihop.
Lite vin och bubbel på det och en trött småbarnsmamma däckade i säng vid halv tre... :0)
Man är inte vad man brukade vara, det kan jag säga...


Kommentarer
Postat av: malin

Tack för en väldigt mysig nyårsnatt! =)

Den där mysdressen skulle jag vilja ha i vuxen storlek som man kan gå omkring och bara vara i...mysigt!

2010-01-02 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0