B-day!

Ja... så här känns det då att vara 30 år.
Var det nu man skulle bli vuxen?

Jag vaknade imorse på det bästa av sätt- en liten hand låg och krafsade mig på kinden och när jag öppnade ögonen möttes jag av Calles glada och vakna lilla gröna blick. Lycka!

Andreas gav mig en diamantring och medans vi låg kvar en stund i sängen lekte Calle med presentpappret.
Malin kom hit igår och spenderade natten här också.
Ni anar inte vad som fanns i paketet från henne... En DKNY-väska! Så glad jag blev.

Malin har nämligen fått lyssna på mitt tjat om drömmen om en designerväska , som troligen inte skulle gå i uppfyllelse eftersom jag är en vanlig dödlig med utgifter och barn och hundar, men aldrig kunde jag tro att hon skulle gå och köpa en åt mig! Malin har ett stort hjärta. *s*

Nu har mina föräldrar precis åkt hem, Calle däckade av ren utmattning, hundarna är som marskatter eftersom grannens tik löper (skitkul), så nu är det väl bara soff-mode som gäller.

Kanske ska dyka ner i den där godispåsen som blev över...

Kommentarer
Postat av: Josephine (Makeuponista)

Stort grattis! :D

2010-02-21 @ 19:27:32
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Erika o Emma

Diamantring? :-)

2010-02-21 @ 20:45:05
Postat av: Josefine

grattis!

stort hjärta o stor plånbok;)



ja precis som erika skriver; diamantring??

2010-02-22 @ 16:27:46
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Linda

grattis!!! du har en utmaning hos mig!!!

2010-02-22 @ 18:43:25
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: jessica

gud vad härligt stort stort grattis =) diamantring?? hihih

2010-02-23 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0