Färsk bäbis

Jag satt och kollade igenom Andreas dator och hittade mappen med bilderna från Calles första veckor i livet.
Så liten! Det är ju så jag faktiskt blir sugen på en liten till!



Försöker visst göra lite nytta samtidigt som Calle ska sova... *s* Knappast nåt som går nu. Datorn får aldrig vara ifred.

Skön sovstil. Jag minns när jag köpte den där bodyn med räven på när jag var gravid. Den var så söt och nu skulle den väl passa på Calles arm ungefär.

Idag har vi en hemmadag. Vi och grannarna har städat ena ladan så den går att använda framöver. Den kommer bli grymt fin som festlokal med ljusslingor i taket, breda golvplank och snedtak.
Ikväll kommer säkert Calle vara vaken en bra stund. Han sov 2 timmar mellan 15 och 17... Inte så genomtänkt men han var så trött så vad gör man inte...
Nu kollar jag och Calle på Superettan på TV... Han gillar visst fotboll! ;0)


Kommentarer
Postat av: Josefine

ja men då väntar jag bara på festinbjudan då;)

fasiken alltså har calle varit sådär liten.. galet! kramar

2010-08-15 @ 21:59:34
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Johanna

så liten så söt, förstår du blir sugen på fler :)

2010-08-17 @ 11:42:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Lena

Du vet ju tydligen hur man gör, så gör en till :-)

2010-08-17 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0