6 månader med världens bästa Calle!





Tänk att vår lille kille redan är 6 månader! Vart tar tiden vägen undrar jag?
Firad har han blivit, dels av farmor och farfar som kom hit på middag och gav byxor, strumpor och byggklossar, men också av oss imorse.
En stoooor Tiger fanns i paketet och att mjukisdjuret var en hit från första sekund gick inte att ta miste på.
Calle gav sig på en brottningsmatch med Tiger direkt som faktiskt var större än han själv.





Hjäälp! Tiger anfaller!

Min alltid så glada och härliga pojke.

Idag har vi också hunnit med en fika hos Jessica. Hon fick uppleva Calles gosiga sida... haha... han har börjat kela lite med den han sitter hos för tillfället och klappar och pussar, helst med öppen mun och lite tunga. *s*
Blir nog ingen tjejtjusare det där inte...

Imorgon ska vi beställa ny soffa till vardagsrummet! Jippie! Som jag väntat på det då.
En grå lite större soffa med divan som går att bädda ut till en dubbelbädd blir det.
Måste ha en bäddsoffa nu med alla dessa nattgäster som vi har här ute på landet.
Nu... Kvällsmat med min egengjorda musli!
Ni ska faktiskt få receptet på det imorgon.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Killen är ju ljuvlig!

2010-04-28 @ 21:45:11
URL: http://colourbyninni.blogspot.com
Postat av: PB

Grattis till Calle!!

2010-04-28 @ 21:55:00
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: Bågert

Så himla go o gla ! Bra med bäddsoffan, så jag och Elsa kan komma o dricka vin o ha pyjamasparty

2010-04-29 @ 22:07:14
Postat av: Sminkan

grattis! Så söt!

2010-04-30 @ 20:13:24
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Marie B

Han är verkligen supersöt! =)

2010-05-02 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0