Håkansson The Vitamin Spray

I lördags kom Annie hit för att bli sminkad inför en 40-årsfest.
Lilla partypinglan var aningens stressad och inte gick det snabbare för mig när Andreas slog sig ner vid köksbordet han med för att fråga ut Annie om ALLT som hennes Johan hade och tänkte köpa till jakten. Annies Johan är nämligen lika stor jaktentusiast som Andreas och gissa om hans ögon blev stora när hon berättade att hon köpt en pickup till Johan så hon fick ha fina Subarun ifred... hahaha...
Andreas tyckte nog i det ögonblicket att Johan hade en väldans tur! Det är ju precis vad jag planerar att göra för att få ha xc70:n själv... *s*

Iallafall, som tack för att jag sminkade henne fick jag en alldeles för fin gåva av Annie.

Håkansson The Vitamin Spray Rose



Jag blev superglad! Jag har verkligen velat testa Håkanssons produkter länge men det har liksom inte blivit av.
Sprayen finns i olika dofter och är fullpackade med vitaminer för att fräscha upp huden och bjussa på lite vitaminer. Jag sprayar ansiktet efter rengöring på kvällen och den doftar såååå gott!
Formulan är fettfri och stramar upp huden och gör den återfuktad.
Enligt Håkansson ska de passa alla hudtyper.

Jag tycker verkligen att det jätteroligt att sminka mina vänner och behöver absolut inga presenter för att göra det, men givetvis blev jag jätteglad.
Tack Annie! En sån här produkt är verkligen perfekt vardagslyx!

Jag själv då?
Jepp, i vecka 36 nu och det är inte långt kvar! Ödlan har lagt sig åt rätt håll och jag är nästan helt hundra på att h*n tänker komma ut innan 31 oktober... Längtar!
Ni ska se hur min mage står i fyra hörn ibland när det är extra trångt... Stackars Ödlan som måste ligga ihoptryckt därinne... Lika bra att du kommer ut till oss nu tycker jag! hehe...


Kommentarer
Postat av: Annie

Tack själv hjärtat, jag blev såå nöjd!!!

Självklart var du värd en present för pengar får man väl inte pracka på dig ;)



Ja Johan blev nöjd över sin pickup, han har en väldans tur han ;P



Puss o kram

2009-09-29 @ 23:59:11
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: Aila

Åh, vilken fin mage...längar tills min ska bli lika stor;))

2009-10-03 @ 12:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0