Vid ett vägskäl...

Tanken har malt i huvudet i ett par veckor nu.
Det var faktiskt Karin aka Vacker & Underbar som inspirerade mig.

Den här bloggen är inte vad den en gång var och jag gör aldrig något halvdant.
När jag startade SantaCarolina för snart 3 år sen var det med tanken att skriva en blogg om allt som är en fröjd för ögat. Smink, heminredning, god mat och fina saker. Om ni går tillbaka till allra första inlägget så kommer ni kunna läsa just det.
Ganska snart blev den en renodlad sminkblogg.

Men nu känner jag ett behov av att gå tillbaka till ursprungsidén. En livsstilsblogg helt enkelt. Min livsstil.
Jag kommer fortfarande skriva om smink och kroppsvård eftersom jag fortfarande tycker det är lika roligt.
Men ni kommer också hitta inlägg om Calle, barnkläder, bakverk, min dröm om det egna sminkmärket och heminredning.
Alltså att det där som förgyller vardagen på sitt härliga ytliga vis!

Så jag hoppas att många och kanske rent av alla fortsätter att följa SantaCarolina.
Det här är helt enkelt den vägen jag måste gå.


Och vad passar väl då bättre med att få skriva några rader om hur lycklig jag är?
Alla pusselbitar i mitt liv börjar falla på plats.

Jag har en underbart snäll liten son som blir 1 månad på lördag. Calle, min själsfrände som jag väntat på hela livet. Tänk att det var du min lille pojke som fyllde det sista tomrummet i mitt hjärta!
Vi har hittat ett nytt boende så från 1 februari blir vi på-landet-bor i ett helmysigt hus.



Här ska vi bo!
Och våra 3 fina voffar kan få vara ute hela dagarna och busa!

Så följ mig nu om ni vill och se vårt nya hem växa fram, Calles framsteg och en sminkning ibland!

Kommentarer
Postat av: jessica

gumman vad skoj självklart kommer j fortsätta följa dig här på bloggen men de vet du någon redan =)

2009-11-26 @ 19:57:25
Postat av: jessica

gumman vad skoj självklart kommer j fortsätta följa dig här på bloggen men de vet du någon redan =)

2009-11-26 @ 19:57:45
Postat av: Fd Hagert

Fan lady vad djup du är! Måste vara mammahormoner. Jag hejar på dej och dtt val och ser fram emot få inspireras här på din blogg

2009-11-26 @ 21:11:46
Postat av: Marie

Klart jag följer dig i fortsättningen. Riktigt fint hus ni har skaffat er :)

2009-11-26 @ 21:44:17
Postat av: Josefine

jag får desto större anledning att följa dig! det här låter ännu mer intressant än bara smink! och det ska bli underbart att få se ert lilla hus!vilket datum går flyttlasset? puss

2009-11-27 @ 06:27:17
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: marybeth

Jag hänger också kvar och håller med Josefine, det blir ännu mer intressant.. :)

2009-11-27 @ 12:57:08
URL: http://marybeth.blogg.se/
Postat av: Marie B

Självklart fortsätter jag följa! Skall bli jätteintressan oh huset ser helt UNDERBART ut!!!

2009-11-27 @ 17:59:37
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Karin

Bra beslut! Jag mår mycket bättre nu när jag skriver mer om livsstil än bara smink, jag är tom mer produktiv! Jag slipper ångesten åtminstone, heh.



Så givetvis kommer jag fortsätta följa dig och LYCKA TILL med huset! Yay!

2009-11-27 @ 21:03:31
URL: http://vackerunderbar.se
Postat av: Linda

självklart fortsätter jag läsa, roligt med lite mer personligt :o) kommer skriva mer allmänt ja med framöver känner jag, men mycket skönhet o smink lär de bli ändå :P

2009-11-28 @ 20:11:22
URL: http://bettieli.blogg.se/
Postat av: Linda

Och grattis till huset!!!!!!!

2009-11-28 @ 20:12:00
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0