Jodå jag lever...

Nu trodde ni att jag gått och dött eller nåt , eller hur?
Det har jag inte. Det blev bara en sån där ofrivillig bloggpaus igen. Men nu är jag tillbaka!

Och som ni vet brukar inspirationen vara på topp efter en liten paus och jag har massor att skriva om!

Senaste dunsen i brevlådan var ett litet paket från The Bodyneeds. Som jag har saknat min favvo Gold Mode.
Den här gången satsade jag även på att testa två av Cheryls egna läppbalsam. De är ju löjligt billiga och det är alltid kul att testa någon annans hemkok!


En liten bild med mobilkameran.
Läppbalsamen i smakerna Black Cherry och Cotton Candy till höger.
I övrigt inga konstigheter: Cooperized, Gold Mode, Fairy Lite, Gold Stroke och White Gold.
 Anar en tendens mot guld... *s*

Kommentarer
Postat av: MissPurple

Ser underbart ut. Jag har också varit och petat på läppbalsamen men aldrig beställt. Dumt tycker jag nu..

2009-03-17 @ 09:38:32
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: jessica

härligt gumman undra vart du tog vägen?? hihihmen vet ju du lever efter lunchen idag TUSEN TCKAR puss

2009-03-17 @ 15:45:46
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Välkommen tillbaka, har saknat dig! Har ett tiotal bloggar jag kollar på dagligen - du är klart en av dem, fast det har ju varit förgäves ett bra tag... Antar att du kommer igång med egna produktionen också igen nu...? (Hrm, vissel, harkel, inte-alls-på-prova-nya-hemgjorda-saker-humör...)Haha ;) Kramar från mig!!

2009-03-18 @ 22:44:17
Postat av: maria

hahaha, ja jag bjuder pa den regnrocks bilderna hahahaha!!!!! Kram

2009-03-20 @ 12:29:36
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Malin Eklöf

Är du död nu då?

=)

2009-03-27 @ 11:53:39
Postat av: Maria

Tack gumman!!! ja, Varför har man just ångest för just 30???? Fy faaaan..... Botox nästa hahaha ;) kram

2009-04-01 @ 22:16:20
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0