Vårinspiration från H&M!

När vårkatalogen från HM landade i brevlådan i januari blev jag glatt överraskad.
HM har enligt mig alltid haft riktigt tråkiga inspirationsbilder på kosmetik-sidorna. Om kollektion-sidorna varit helt förtjusande modemässigt sett så har smink-sidorna varit rena rama öknen.

Mycket tråkigt och aningens bortkastat eftersom HM´s smink är allt annat än dåligt. Tvärtom, för att vara det budgetmärke det är så är produkterna väldigt bra. Bra pigment på ögonskuggorna, bra hållbarhet på primern och läppglansen sitter där de sitter länge exempelvis!

Och just därför blev jag så glad och inspirerad när jag såg detta...


Turkost och svart och persikofärgade läppar! Turkost är en av vårens hetaste färger och finns det egentligen en bättre färg till lite solbränna? Ska göra mig en copy på detta nån dag när jag har lite tid över... typ i april! haha...

Den här kraftiga maken skulle jag matcha med den vita klänningen från Manoush! Har ni sett en sådan liten bakelse förr?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ruktigt häftigt ut! Heja HM!

2009-02-16 @ 18:21:45
Postat av: MissPurple

Jag reagerade också positivt över dessa sidor. Och HM ruinerar man sig ju inte direkt på som tur är. =)

2009-02-16 @ 18:29:50
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: inthemake

Ohh vilka underbara färger!! :P

2009-02-17 @ 10:50:42
URL: http://inthemake.se
Postat av: angelica

den makeupen älsjar jag =) och gillar din blogg, kram!

2009-07-11 @ 03:06:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0