Första paketen med tester på väg! Och Nivea tester...

Nu mina raringar... De första fyra försökskaninerna kommer imorgon eller på måndag få ett litet brev i lådan med två tester.
De första fyra som anmälde sig var Sminkan, Ida Linnea, Maja och Lina.
Ni andra sex av mina tio piloter får förhoppningsvis lite att testa i nästa vecka. Har så sjukt mycket att göra på jobbet så jag ligger lite efter i planerandet...

Igår landade det ett generöst tilltaget paket från Nivea i brevlådan! Snacka om att det ska bli spännande att få prova Niveas nya hårvårdsserie.
Speciellt en leave-in-treatment i sprayform fångade min uppmärksamhet lite extra och den blir det första jag rapporterar om.

Nu... back to work!

Kommentarer
Postat av: creme-idiot

Spännande! Är jag med bland de senare sex?! Gud, jag är otålig som ett barn iför julafton!! Det är ju så roligt, eftersom man ju känner det lite som att man känner dig nu... Äsch, hoppas du fattar vad jag menar... Lycka till och kram!

2009-02-05 @ 23:10:13
Postat av: SantaCarolina

Creme-idiot: Jajemensan, du är med bland de andra sex. Fick du inte mitt mail?

2009-02-06 @ 08:35:45
Postat av: Anonym

Jodå, ville bara kolla. Visste inte hur många du tänkte ha i din lilla testgrupp!! Det ska bli såååå spännande!! Vår egen blivande beauty-prinsessa/drottning.... (beautyqueen var väl ingen dålig titel, förresten?!)

2009-02-08 @ 17:38:15
Postat av: MissPurple

Haha jag är lika otålig jag. Det ska bli så KUL!

2009-02-09 @ 14:31:42
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Paket mottaget! Ska bli så kul!!!!

2009-02-09 @ 19:29:09
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Paket mottaget! Ska bli så kul!!!!

2009-02-09 @ 19:30:26
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Lina

Har också fått paketet nu, provat läppglanset redan och mums.... På mig så blev den mörkrosa en perfekt nude-nyans! Helt perfekt!

Ska visa med en dagens på min blogg! Vill du att jag ska skriva att den är från dig eller ska jag låta dig vara anonym?

2009-02-11 @ 19:23:40
URL: http://www.makeitfab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0