Att göra en fru... redo för en helkväll!

Idag gick min vän Jossans "fru-hippa" av stapeln. Hon är ju redan gift och definitivt ingen mö så fruhippa passade bättre.
Efter 3 timmars bubbel, ansiktmask och en del dryck fick makeup artisten rycka ut.


Här en bild in full action...


Och så här söt var hon när vi var klara med henne!

Ett antal lager guldskugga, puder, rouge och läppglans!




Men inget smink i världen överträffar din naturliga skönhet gumman!

Och så här glada var jag, min syster och hennes kompis Anna för att vara på fest!
Värsta crazy-eyes har jag... *s*



Nu ska jag sova!


Kommentarer
Postat av: Josefine

oh vilken fin mening du avslutade bloggen med. tackar min kära vän!! o ännu en gång tack för kvällen!! puss

2009-03-01 @ 13:31:15
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Vilken kul idé med fruhippa =)

2009-03-01 @ 15:09:09
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Vilken kul idé med fruhippa =)

2009-03-01 @ 15:11:49
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Vad söt du är!!

2009-03-02 @ 20:27:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

Åh, vad du var vacker på den bilden!! Måste bara skriva det, för jag blev alldeles "förälskad" i dig !! Har ju sett dig förut här på bloggen, du ser så pigg och framför allt vänlig ut!! Inte mesigt snäll, utan just vänlig och rar!!

Kramar

2009-03-02 @ 22:39:42
Postat av: creme-idiot

Åh, vad du var vacker på den bilden!! Måste bara skriva det, för jag blev alldeles "förälskad" i dig !! Har ju sett dig förut här på bloggen, du ser så pigg och framför allt vänlig ut!! Inte mesigt snäll, utan just vänlig och rar!!

Kramar

2009-03-02 @ 22:40:51
Postat av: SantaCarolina

Josefine: Ja men det är ju sant!



Miss Purple: Klart man måste få kidnappa även en fruga!



Sminkan: Tack, och tack detsamma!



Creme-idiot: Men gulle, vad rar du är! Jag själv tycker att jag ser helrolig ut på bilden ovan så jag blir ju givetvis jätteglad när du skriver så snällt!

2009-03-05 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0