Benefit på Strawberrynet!

Vacker & Underbar gjorde mig uppmärksam för ett tag sen att Strawberrynet hade tagit in Benefit!
Inte hela sortimentet men väl valda delar.
Jag hittade precis två godbitar med priser en bra bit under det vanliga. Dessutom två helt nya produkter för mig!

Valley of the Stars Mini Iridescence Kit

Innehåller MoonBeam, Highbeam, Her Glossiness och två ögonskuggor. 113 kr!
High Beam har jag testat innan och den är bland de bästa highlighters jag testat. Vilket skimmer!

Powder Pop! Palette

Innehåller fyra av Benefits populära rouge- Dallas, Dandelion och Hoola! Dallas har jag sedan innan med just Dandelion har stått på önskelistan länge. En borste följer med och asken kostar 121 kr.

Strawberrynet är ju dessutom så bra att det aldrig är någon fraktkostnad och leveransen går superduperfort! Hoppas hoppas jag slipper tull nu bara men det borde jag när värdet är så lågt...

Nu.. mina söta och kära vänner, ska jag njuta av en veckas semester! Och dessutom verkar det bli sol...

Jag ska bara ligga i solen och vila vila vila...

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Emma köpte ju Powder Pop och den var jag med sugen på, tills Emma påminde miog om att jag inte använder rouge...

Bra fynd oavsett!



Hur går det med babyn? Kommer han ut snart?

2009-08-11 @ 09:23:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Visst är det ett fynd! Ska bli spännande att testa.

Bäbisen mår bra, lever rövare inne i magen. 31 oktober är det sagt att det är dags.

2009-08-11 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0