Nivea Apricot Creme och Caregloss & Shine

5215_b4481ffcdf449f74236108065fc67fbe
Jag tänkte jag skulle försöka mig på ett inlägg för att försöka skingra tankarna lite.

Jag hittade för ett par veckor sedan två riktiga klipp när vi handlade på City Gross. City Gross är ett otippat ställe för att göra skönhetsfynd på. Sally Hansen finns, lite budgetsmink märken som jag aaaalltid måste titta på fast jag vet att jag inte kommer hitta något jag vill ha och all världens duschkrämer och lotions.

Nivea Apricot Creme är en duschkräm med en helt underbar doft! Berikad med mjölkprotein och aprikoskärnolja blir den till ett fint lödder som är så mjukt!
Den finns för ca 20 kr och jag är inne på min tredje nu!

I matvarubutikernas kroppsvårdsavdelningar finns alltid en uppsjö av läppbalsam och lypsyl.
Jag har hittat ett par favoriter men den som står sig bäst kommer faktiskt också från Nivea.

5848_6794b4b6f41e105a14c68cbd3eb40843
Nivea Caregloss & Shine finns i ett antal färger och är ett läppbalsam med svag nyans.
Innehåller makadamianötsolja och vax från Candelillablad ( vad det nu är... hihi).
Bra och återfuktande utan att kännas klistrig.
Kostar runt 20-lappen den med.
Visst är det härligt med billiga och bra produkter?

Jag har haft en konstant huvudvärk sen i torsdagskväll som vägrar ge mig sig.
Kanske lite sömn kan råda bot?
Kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: vesna

helt underbart =)

2008-05-17 @ 23:37:37
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: Cazzis

Godnatt ;)

2008-05-18 @ 00:03:05
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Badbomben

Jag tycker så bra om och läsa om bra budgetprodukter, studerande som man dock ännu är, blev riktigt sugen på dessa två!:)

2008-05-18 @ 08:32:58
URL: http://badbomben.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Hej hopp! har läst din blogg ibland,, hittat hit genom Jossans blogg,,,=) Du har skrivit om en ögonskugga av märket mac,,,, kitchmas (osäker på stavning)... den e grymt fin,,, o i helgen köpte ja den i göteborg... så nu vill ja bara tacka för tipset...=) den blev grym även på mig! / Johanna

2008-05-19 @ 13:31:34
URL: http://www.jojoroos.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Johanna: Vad kul! Mac´s skuggor är jättebra. lite trist att det inte finns här i stan bara. Vad roligt att mitt tips kom till nytta!

2008-05-19 @ 15:00:47
Postat av: Johanna

Ja det tycker ja me de verkar va... väldigt rolig att jobba med också. En fundering bara.. var precis inne på deras hemsida o letade efter "lily white" som du också brukar skriva om,,, men hittar den inte... var hittar ja en bild på den? Kram Johanna ( Läste precis om din insats för hunden... mycket fint gjort av dig tycker jag! Starkt jobbat! )

2008-05-19 @ 22:39:57
URL: http://www.jojoroos.blogg.se
Postat av: Pita

Hello bästa Carro!
Jag vet inte varför han suger på mitt finger!
Jag var ganska slirig faktiskt hehe.
Allt bra annars? Lunch någon dag?
Kramis

2008-05-20 @ 09:13:33
URL: http://pierretauberman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0