Lite mer färg på tassarna


Mavala Floral Colors Collection
Bild från www.accessora.se

Jag är fakitskt lite stolt. Ni andra kanske tycker att färgerna ovan är rena mes-färger till nagellack men för mig är det rena äventyret! *s*
Jag har alltid varit så feg med färg på naglarna... Tånaglarna kan jag pryda mig vilken färg som helst men händerna... njaaee...
Men alla sex nyanser på bilden skulle jag faktiskt kunna tänka mig att prova. Speciellt Romantic och Graphic.
Visst är jag vågad?! *ironi*

Idag har jag och Andreas njutit av en dag i varandras sällskap... Vi har åkt och badat hundarna, käkat lunch på uteservering i Lindöhamnen, tvättat, städat lite och nu är han på skjutbanan och testskjuter nån bössa... (eller nåt...)
Jag hann även med en timmes sol på förmiddagen medans första maskinerna tvätt rullade.
En sån här skön mellanlandningsdag behövs ibland.
Imorgon... nya äventyr igen med ett gäng kompisar! Och vädret ser ju ut att vända nu! Vilken tur!

Ha nu en skön kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Färgerna är vackra även om de inte är "vågade". ;D

Du kommer vara ljuvlig i dem! Köp! Och visa notd sen!

2008-07-23 @ 08:53:48
Postat av: Malin Eklöf

www.kortslutningen.blogg.se

2008-07-23 @ 12:51:40
Postat av: creme-idiot

Jag är precis likadan när det gäller fingrarna! Tårna har varit illgröna, blå i alla nyanser som finns, t o m svarta! Min älskade mamma förfasas och mår illa!! Men, fingrarna... förmodligen för att jag aldrig haft fina naglar där. Har bitit på dem i perioder. Slutade för många årdsedan, men har fortsatt gnaga på allt som är löst, vilket gjort att formen varit katastrof! Nu, äntligen blir de fina! Har inspirerats av tjejerna på Pret-ty + på sina bloggar, och har börjat måla med lite färg. Dock inget anmärkningsvärt, mycket ljust och "mesigt". Men, det är en början... Kram på dig

2008-07-23 @ 13:49:51
Postat av: badbomben

Graphic och mystic är mina favoriter:) Det viktigaste är att man lackar med sånt man gillar! Kram!

2008-07-23 @ 14:23:27
URL: http://badbomben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0