Dagens vill ha!

             Amazing Grace Perfumed Body Butter

Jag vet inte vad det är med mig. Börjar jag få åldersnoja?
Jag kommer på mig själv, om och om igen, med att bli mycket intresserad av produkter som ska släta ut, bygga upp och föryngra huden.
Vad är det med mig?

Och det är just därför som det senaste på önskelistan, ni vet den där listan som bara blir längre och längre, är ett serum från Estée Lauder: Perfectionist CP+ Wrinkle Lifting Serum.
Tydligen säger studier av serumet att man ser en dramatisk skillnad i hyn efter enbart 2 timmar! Tack f*n för det när den ligger på runt 700 kr!
Används varje morgon på ren hy innan dagkräm.
Efter 1 månads användning ska 61% av rynkorna vara borta.... Hmmm...

Dagens andra önskeobjekt är lite roligare!
Philosophys Amazing Grace body butter med underbar doft och ett innehåll av shea, mango och kakaosmör för långvarig återfuktning!

Ohh... så skönt det är att vara ledig. I år blir inga som helst problem med att komma in i semesterlunken! Jag är redan där! ;0)

Kommentarer
Postat av: Annie

ooh va skönt med semester..



Njut av den gumman



Kramar

2008-07-16 @ 23:04:18
URL: http://angeliqa.blogg.se/
Postat av: Sublim

Jag har också börjat känna av det där, tycker allt att det börjar dyka upp små linjer under ögonen... hmm. Tycker att du kan testa den svindyra Estée Lauder-krämen och återkomma med rapport om huruvida den är bra eller ej!;)

2008-07-17 @ 21:18:45
URL: http://sublim.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0