TVÅL Pure Minerals Loose Pigment

Jag testade ju den härligt stålgrå Rain från Tvål för ett par veckor sen och blev supernöjd.
Idag damp Right On ner i brevlådan.
Right On beskrivs som mjuk, varm persika med guldskimmer.
image278
Ser fin ut eller hur?

Hmm...njaaa...när jag provat den på handen är jag inte lika förtjust. Den är ljust ljust hudfärgad och vart det där guldskimret är ...ja det vet jag inte.
Det blir ingen provsminkning ikväll men däremot kommer jag använda den imorn bitti tillsammans med Hot och Dino eyedust från MUS. Kan bli en spännande kombo.

Vet ni vad jag ska göra nu då? Skölja ur lite ljusa slingor ur håret...hihi...Nu är det snart vår och då vill jag ha lite ljusare hår!
Ni får se resultatet imorgon med sminkningen!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

De där hudfärgade skuggorna kan bli fantastiska highlighters om man har lite tur!

Väntar med spänning på bilderna! Något att se fram emot!

2008-01-30 @ 20:51:33
Postat av: sandra

tycker du sminkar dej väldigt snyggt. har du ngt bra tips på ngn bra highlighter???

2008-10-29 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0