Favoriterna från 2007!

Egentligen skulle detta inlägg kommit upp igår redan men matlagning och ockuperad dator och Systembolaget kom emellan. Så vi tar dem nu istället!

image256
Fem favoriter har valts ut...
* Hawaiian Tropic Luxury Body Butter. Jag har tjatat om denna ett par gånger nu jag vet... Men faktum är att jag har övergivit Body Shops kroppssmör till fördel för detta fluffiga och lätta smör. Doften är givetvis kokos och jag använder den morgon som kväll!
* CCS Fotvårdssalva. Priset överraskar. Innehållet överraskar. Och känslan hur fötterna känns efter en natt med denna salva överraskar också! Lena och mjuka fötter... I luuv!
* Benefit puder Dallas. Dallas ger den där solkyssta och varma färgen på mina kinder. Så otroligt drygt och från mitt absoluta favoritmärke!
* Lancome Kohl Crayon. Kajalpennan av kajalpennor! Jag fyndade min senaste på färjan över till Tallin i våras och jag har inte ens använt upp halva än! Mycket pigment och sådär lagom mjuk att sudda.
* TVÅL Whipped Sugar Scrub i doften Strawberry Vanilla. Den här scrubben använder jag till hela kroppen med minimalt vatten för rejält riv. Jag läste innan jag köpte den att den skulle vara något extra för händerna också. Det är den. Mjuka och icke-nariga händer mitt i vintern är the shit! Och det får man med denna scrub.

Ja, så hade vi ett nytt år framför oss.
Jag har stora förhoppningar inför 2008. Det känns som det är året jag blir sådär "vuxen".
Går allt som planerat, vilket det iofs sällan gör men ändå, så kanske vi skaffar barn. Vi kanske gifter oss och vi kanske tittar runt på hus.
Oj, det var nästan lite läskigt nu när jag läste vad jag precis skrivit.
Vi får se vad som väntar oss under året.
Jag önskar er alla ett Gott Nytt 2008 och att ni får många nya härliga möjligheter och chanser!

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja det lät vuxet. eller vuxet och vuxet.. det lät ansvarsfullt. ses på lördag vännen! puss

2008-01-01 @ 20:27:07
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sminkan

CCS har du fått mig att köpa, och ja, den funkar riktigt bra på nariga hälar!

Jag gillar att vara vuxen. I den mån jag är det. För mig har livet blivit bättre och bättre för vart år. Efter 25 har jag varit ganska lycklig och nu, när jag snart fyller 35 känns det som att det mesta är som det ska. Om 2008 blir som 2007 är jag nöjd!

Barn och hus låter som en bra plan! Lycka till med dina planer! God fortsättning på det nya året!

2008-01-02 @ 09:15:50
Postat av: Ulllis

Vad kul, hoppas året blir som du vill=).
kram

2008-01-02 @ 19:30:32
URL: http://plastictrash.blogg.se
Postat av: Aila

Bra grejjer men ärligt talat jag fattar inte uppståndelsen kring Hawaiian Tropic Luxury Body Butter, den svider när man smörjer sig och doften är suspekt...!!

2008-01-02 @ 21:31:55
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Visst är det skönt att vara vuxen. Men ibland blir man lite eftertänksam efter som man lärt sig vid det här laget att livet sällan blir som man tänkt sig.
Aila: Svider den?! Låter ju inget vidare...

2008-01-04 @ 14:31:20
Postat av: Aila

Svider å svider, det är ju nå konstig känsla, det sägs att det borde svalka, men den gör inte det...det svalkar inte mig iaf!!

2008-01-04 @ 16:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0