Too Faced Mood Swing Lip Gloss

Hmm.. ja ni... på sistone har det inte blivit mycket skrivet av värde här.
Det ber jag om ursäkt för, men jag får väl skylla på det vackra vädret och min semester.

Något skrivet av värde kommer här iallafall för jag har en ny favorit!
Ni vet att Smashbox har ett rouge och ett läppgans som förvandlas till en alldeles individuell rosa nyans vid kontakt med huden?

Well, Too Faced har också ett sådant glans och det har SC testat!

Önskar att jag hade en bild på mina läppar när jag har det på mig men det kommer!

Detta glans är helt genomskinligt i formulan men så fort det appliceras på läpparna förvandlas det genomskinliga till läckert hallonrosa ( på mig alltså) och det är så pigmentrikt att det håller läpparna rosa i flera timmar.
Det ger verkligen tummen upp!

Glanset är helt doft-och smaklöst och det uppskattas också. Jag gillar glans med smak också men ibland kan det bara vara skönt att inte ha smaken av körsbär eller jordgubb i munnen när man precis borstat tänderna.

Inget klibb eller klister här utan bara lent och hållbart läppglans. Helt klart värt sina 189 kr!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ååå vad roligt! Det vill jag också testa!

2008-08-03 @ 01:28:44
URL: http://fakelashes.blogg.se/
Postat av: creme-idiot

var köpte du det?

2008-08-07 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0