Hundskrälle!

Idag när jag kom hem på lunchen fick jag mig en rejäl överraskning...
Är liiiite förbannad kan jag väl milt uttrycka mig.

Aston, min älskade lilla lockiga hund, var rejäl skamsen när jag klev innanför dörren...anade redan då oråd när jag såg hans beteende.
Tydligen hade han haft lite tråkigt under förmiddagen.

Först hade han gått loss på min Cult-ljusstake. Den är flis numera. Hela träbrickan var söndertuggad och ljuskuberna repade.
Som om inte det vore nog så gick jag vidare in i vårt sovrum...

Min rosa stora orkidé med ungefär 25 blommande blommor på finns inte längre. Eller den finns men numera i Astons mage.
Hundskrället har varit uppe i fönstret, rivit ner min fina orkidé, tuggat sönder plastkrukan inuti keramikkrukan, släpat den genom hela lägenheten och sedan ätit upp blomman. Allt som finns kvar är lite svart  jord och lite rötter...
Så kan det gå, när man är stolt hundägare.

Kommentarer
Postat av: Lovelymakeup

nej, vad tråkigt. :(

2007-10-18 @ 19:17:56
URL: http://lovelymakeup.blogspot.com/
Postat av: Sminkan

Hoppas att inte Aston får ont i magen nu bara...

Trist att komma hem till en vandaliserad lägenhet. Katterna kan också ställa till rackartyg ibland. Speciellt om de tar sig in i garderoben. Många plagg med trådar som gått när de försökt klättra uppför ärmar eller liknande. Och många glas, vaser och likande som vält på borden. men det är det värt!

2007-10-18 @ 19:39:26
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Jossan

ojojojn där ser man. tacka vet jag mina dammråttor till husdjur ;)

2007-10-19 @ 09:49:11
Postat av: Malin Eklöf

Hahaha!
Så det kan gå!
Ska nog ta ett snack med Aston nästa gång jag ser honom....

2007-10-19 @ 13:24:32
URL: http://duvans.blogg.se
Postat av: Annie

hehe det är baksidan med hundar, sluggo har dille på att äta bordsben just nu..
ja stolsben me för den delen

Duntäcket fick sig en omgång och den stackars katten ska vi inte tala om.

Sån tur är så får de ju lite utlopp för allt under jakten nu heheh

Vi får njuta då Carro

Ses imorn

2007-10-19 @ 23:08:54
URL: http://www.angeliqa.blogg.se
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Ja helt klart är det värt det, den kärlek jag känner till mina djur är större än det mesta.
Men lite trött blir man allt ibland...haha.. jag gillade den där orkidén. Men värre är det väl med de 5 par skor han ätit upp det senaste året.
Lilla magen klarade sig bra, däremot bajsade han stearin efteråt hahaha...

Jag tycker ni alla får ta ett snack med Aston nästa gång ni ser honom! Risken är stor att han charmar er med , med sina stora ledsna ögon...Lömska lilla hund!

2007-10-20 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0