Godis-fest med TVÅL!

Yes, det har jag just nu!

Jag har länge varit trogen mina Pink Cotton Candy-produkter från TVÅL...Men nu har jag hittat en ny favvo!

image210
image211

Say Hello to my little Friends!
Strawberry Vanilla!

Doften är en blandning av solmogna jordgubbar och kolasnören....en stund efter applicering vänder doften och blir varm och söt...man känner sig som en godispåse! Underbart!

Skin Smoothi´en återfuktar bra och håller huden mjuk hela dagen. Kanske att man skulle vilja att den sjönk in i huden lite snabbare men doften överväger allt som möjligtvis skulle vara negativt med dessa produkter.

Scrubben, Whipped Sugar, ger ett bra riv även med en del vatten. Råkar man få lite i munnen gör det inget det heller eftersom den smakar helt fantastiskt gott...hahaha... som smaksatt strösocker!

TVÅL är smarta tillverkare. Deras hudkrämer finns att beställa i både stor och liten flaska. Smart om man behöver små reseförpackningar eller om man känner sig osäker och vill prova en doft först.
För är det en sak man ska komma ihåg när det gäller TVÅL, så är det att deras produkter doftar... MYCKET!
Jag har två nya favoriter iallafall, men så gillar jag ju söta och ganska kraftfulla dofter också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanske ska ta och prova dessa då :)

2007-10-31 @ 08:57:33
URL: http://hannaekelund.blogg.se
Postat av: Sminkan

Förpackningarna ser ljuvliga ut och det låter som en ljuvlig doft...

2007-10-31 @ 09:05:40
URL: http://www.sminkan.blogg.se
Postat av: Emelie

Låter mumsig i mina öron. Vilken doftar godast då, denna eller PCC?

2007-10-31 @ 11:49:13
URL: http://pssion.wordpress.com
Postat av: SantaCarolina

Hanna: Ja prova! Du kommer bli kär!
Sminkan: Förpackningarna är fina, men som sagt, med den doften så kunde de lika gärna komma i vilken förpackning som helst! Skulle älska dem ändå haha...
Emelie: Strawberry Vanilla doftar godast, helt klart!!

2007-10-31 @ 13:08:29
Postat av: PB

Hej. Har skulle du vara vannen. All skonhetsvard ar superbillig. Gjorde manikyr for 60kr idag :). Hittade harfarg for 12kr/forpackning...kan knappast bli battre. Hoppas allt ar bra. Kram

2007-10-31 @ 16:37:00
Postat av: också creme-idiot

hej du, var köper du produkter från TVÅL?

2007-10-31 @ 22:02:20
Postat av: SantaCarolina

Också creme-idiot: Haha kul nickname... jag köper dem på www.eleven.se , det enda stället jag sett dem på hittills i Sverige.

2007-11-01 @ 08:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0