Fast Lash hos Satine!

Satine.se presenterar en ny produkt i sin webshop- Fast Lash!
                            image189

Det här måste bara vara en grej för mig! Jag älskar långa ögonfransar. Använder lösisar ibland men det är ju så irriterande när limmet inte fäster osv...
Den här produkten är tydligen lösningen!
Fast Lash är en torr fiberprodukt som bygger utanpå dina egna fransar. Måla först ett lager med den vanliga mascaran, sen applicerar man ett tunt lager Fast Lash på de yttre delarna av fransarna och sedan ett lager mascara igen utanpå det. Vill man ha ännu mera effekt kan man upprepa proceduren!

Enligt www.satine.se kommer du inte tro att det är dina egna fransar du ser, utan lösisar! Effekten ska vara häpnadsväckande!
Ja , kanske nåt att prova på till en fest. För 139 kr ex frakt blir Fast Lash din.
Jag kommer helt klart prova den, nån gång iallafall... ;0)

Kommentarer
Postat av: Beata

ÅH vann jag!?!? =D VA KUL! Förta gången jag vinner på bloggen. Tack så mkt :) Ska mejla dig.
Oh va bra att det öppnar redan i november, det trodde jag inte, så kul!
Ha en fin kväll.

2007-10-03 @ 19:58:40
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Beata

Tack för peppningen, såna ord behövs. Idag känns det bättre iaf för kvällens pluggning igår gick prima. Jag fortsätter sikta mot mitt mål.
Ha en toppendag, såg du att jag mejlat dej?

2007-10-04 @ 09:44:53
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Kristina

Är den så bra som dom säger så vill jag gärna ha den:) Ska nog testa den kanske:)

2007-10-04 @ 15:46:21
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Annika

Haha, vilken härlig kommentar, och vad lustigt att det där inlägget var det allra första du fick läsa i min blogg! :) Inte särskilt representativt för det jag skriver i vanliga fall, kanske...
Norrköping har behandlat mig väl under de här två och ett halvt åren... nu när jag snart är klar i skolan och gör mig redo att flytta tillbaka till Stockholm känns det obeskrivligt sorgligt. Men jag vet att det inte är stan jag kommer sakna egentligen, snarare... hur det har varit att leva här. Studentlivet, den obundna kreativiteten, vännerna. Ingenting av det kommer ju att finnas kvar här när skolan tar slut. Men det känns sorligt ändå.

2007-10-04 @ 20:54:50
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0