POP Beauty och Veckans Look!

Ett nytt märke lanseras nu och under resten av 2007 på bl.a Kicks i Sverige. POP är ett engelskt märke med en svensk tjej, Sara Strand bakom. Sara är make up-artist och ville i och med skapandet av POP ta fram produkter för en bredare publik, därav de låga priserna och de måna färgkombinationerna.
Det jag hittills sett av POP bådar mycket gott och en och annan godbit har jag redan spanat in:

POP Sugar Shine Lipgloss


POP Eye Cake

POP Cheeky Pop (rouge)

Vill man ha tag i produkterna innan de dyker upp lokalt finns de att köpa på bl.a asos.com

Eva Mendez
En klassisk latinsk skönhet! Allt harmoniserar i hennes utseende... håret, huden, ögonen och hennes stilrena make up. Man ser väldigt sällan Eva i skrikig make up utan hon kör på naturliga och bruna nyanser som framhäver hennes mörka drag.

Helt klart en kandidat till Veckans Look!

På tal om godbitar...
Imorn ska jag och svärmor på Choklad festival i Linköping! Jag fick två vip-biljetter dit eftersom vi sänder live därifrån hela helgen. Ska bli riktigt roligt att kolla in massa god choklad!
Lovely...
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Pierre

Veckans look håller jag med om.......damn!

2007-03-10 @ 19:12:25
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Josefine

mums mums sjukt smarrigt på chokladmässan då.. puss

2007-03-11 @ 11:09:47
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Malin

oj va du. ville med dit men hörde att det va så himla dyrt. så sket i det. fanns det mycket god choklad då! är choklad monster:)

2007-03-12 @ 21:49:13
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Caroline

Malin: Du, jag provsmakade (eller provåt ska jag väl säga) så jag mådde illa... bläääk! Men lagom tills jag kom hem var jag på allt det goda jag köpt! hehehe

2007-03-12 @ 21:52:19
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: Anonym

testa pops skuggor me en fuktad pensel för en litemer old school look eller för bara mer tryck å bättre fäste ... grymt !!
testa även pops söta lilla så kallad sås sparkle sauce för att få snygg metallic eyeliner. häll lite på din pensel, rör ut i den färg du vill ha, få till rätt konsistens å måla på ... very styyyyylish !!!
observera att produkten måste på penseln först å sedan blandas mne skuggan annars blir det bara crap av det hela. try it babes ;)

2007-10-18 @ 20:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0