SantaCarolina´s Fab 5!

Bjooti utmanar till att lista våra 5 favoriter i skönhetsdjungeln...ni hittar länk till hennes blogg bland länkarna.
Kom igen ni alla andra också! Oavsett hur stort intresse man har för skönhetsprodukter så har ALLA 5 favoriter. Det törs jag gå i ed för! ;0)

                   
SantaCarolina´s Fab 5...

1. Lancome Juicy Tubes...
Vad i helsike använde jag på läpparna innan Juicy Tubes kom? Det minns jag inte ens... Jag bär alltid med ett eller två Tubes med mig i handväskan... de kostar förvissa ca 180 kr styck men de är så dryga att de räcker lääänge... De är precis lagom tjocka och finns i oändligt många nyanser... Och glansen sen...Finns ingen utmanare!

2. Clinique Mild Facial Soap
Cliniques 3-stegs serie , och då i synnerhet Facial Soap, är det enda som håller min hy i styr. Partier som lätt smutsar igen hålls rena och partier som är torra får en mild behandling.

3. Lancome Hypnose Mascara
Som jag skrev i ett tidigare inlägg, vill man ha den ultimata är detta produkten för dig! Den är värd varenda krona och sitter där den ska hela dagen och natten, dvs på fransarna och inte under ögat. Jag använder Noir men funderar starkt på att testa den bruna. Finns även som vattenfast variant.

4. Lisen Organics Trädgårdssalva
Den här salvan slår allt jag provat när det gäller torra händer, fötter, läppar och armbågar.
Doftar härligt av bivax och örter och olivolja... ingredienserna återfuktar som de ska och efterlämnar baby-len hud.

5. The Body Shops Body Butter Coconut
Det är inte mycket annat som kan konkurrera med Body Butter på min hud... jag älskar Kokosdoften, konsistensen, drygheten och inte  minst... hur huden känns efter en rejäl insmörjning av detta himmelska smör. Så värt varenda litet öre... man ska vara rädd om sin hud...

Andra produkter som nästan fick plats på listan... Benefit rouge Dallas, Benefit Touch me then try to leave Creme, Make Up Stores ögonskuggor och Essies nagellack.
Kom igen nu! Skriv era listor babes!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men hallå, du betalar väl inte 180 kr för ett Juicy Tube? De kostar bara kring hundralappen på Strawberrynet! Ingen frakt och om du bara beställer ett sånt så åker du inte på tull heller. Leverans går på sisådär tre-fyra dagar. Rent slöseri att betala mer... den enda gången jag kan tycka att det är värt det är om du ändå köper nån annan produkt från samma märke och får en necessär med gåvor på köpet...

2007-06-17 @ 21:31:02
Postat av: Josefine

oh jag orkar inte göra en sån lista.. ja idag var vi bakfulla först.
sen lagade vi god mat ihop o gick på bio, oceans 13. när vi kom hem så såg vi på kultrullen trainspotting. jag fick en fantastisk present av sadjad. ett bildspel med oss o en massa text. som milla hjälpt honom med o bränt på dvd.. så fint! du måste se den ngn gång. puss

2007-06-17 @ 23:11:38
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Maria

Hej hej. Jag läste nedan i din blogg att du varit i tallinn nyligen, jag ska dit om en vecka. Faktiskt så boka jag en resa dit efter att ha läst din blogg =) Men jag tänkte bara höra hur det är med Make Up Store? Är det halva priset som någon hade skrivit? Tack för trevlig läsning.

2007-06-25 @ 20:41:12
Postat av: Caroline

Maria: Jag tror du kommer ha skoj i Tallinn! Jag tittade mycket riktigt på make up store prylar där och priset är bra mycket billigare! Inte riktigt hälften kanske, men de små ögonskuggsburkarna som här hemma kostar 120 kr kostade ca 75-80 kr.

2007-06-26 @ 12:47:40
URL: http://santacarolina.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Älskar också Lancome Hypnose och TBS body butter! Får fila på mina Fab 5... :)

2007-07-08 @ 18:55:59
URL: http://rocketqueens.blogg.se
Postat av: Sassy

Cliniques tresteg är hur bra som helst!

2007-07-22 @ 22:25:09
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0