Ett lyckat kap!

Jag provade Japonesque uppvärmda ögonfransböjare... och vilket jäkla skräp! Den åkte direkt upp på Tradera för att se om nån kanske vill köpa den billigt.
Men vad fasen, tänkte jag, jag vill ju ha en bra ögonfransböjare, och uppvärmd också! Mina ögon föll på en artikel i senaste Damernas Värld... Make up Store ha precis lanserat en uppvärmd variant för endast 165 kr! Och kors i taket, vad den är bra! Fransarna får perfekt böj och ser automatiskt mycket längre ut. Nu är ju inte detta nåt man orkar stå och göra varje morgon, för det tar ca 20 sekunder på varje öga efter lite träning, men när man ska vara fin så är den kalas!!

Just nu njuter jag av att vara ständigt insmord i Benefit Touch me then try to leave Cream som jag tjatat om ett par gånger här tidigare. Det är verkligen den perfekta krämen med en svag doft av mandel och blommor.. tack kära eleven.se för att ni valt att ha den i sortimentet.

Nästa gång beställning från www.eleven.se görs står följande på önskelistan:

Taberco läppglans Naked Kiss Plump & polish creme.
Detta sägs vara marknadens första plumper nånsin, och det måste ju bara en sminkjunkie som jag prova!


Naturtvål chokladtvål.
En bit tvål med chokladdoft som får pryda handfatet nångång!
Mums! kommer ju vilja äta upp tvål-eländet...


I helgen var jag, Jossan och Erika på Bomullsfabriken och åt och drack massa gott! Stackars Jessica låg hemma och var förkyld annars skulle hon också varit med... Det var iallafall grymt trevligt! Igår var det en lugn dag med tvätt och städ, en tur ut till Svärtinge med sambon och sen middag på McD. orkade inte laga mat igår heller... men ikväll då blir det nåt gott till oss.
I veckan som kommer ska jag försöka hinna med nån körlektion, träna två gånger, göra en massa nytta på jobbet och sen är det helg IGEN! underbart är kort...
Dags att ta tag i jobbet igen då... sen rulla hemåt såsmåningom.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh den där tvålen verkade ju inte fy skam alltså.. hmm.. tack du för i lördags!! puss

2007-01-22 @ 19:19:16
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Angeliqa

Oooh så du menar att det finns en heated lash curler som e bra???
Mååååste bara testa den, hav väl typ 7olika redan hahah

2007-01-27 @ 18:16:19
URL: http://www.angeliqa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0