Denna dag... ett liv...

Så känns det idag! Idag skulle jag egentligen börjat på mitt nya jobb men halv tio igår kväll ringde min chef och skrattade lite och sa att hon helt enkelt glömt bort att hon var ledig idag! Så jag börjar på onsdag istället och då ska vi övervaka reklamfilms-inspelning hos en kund hela dagen. Man tackar och bockar, då blev jag också ledig! Passade ganska bra, eftersom jag skriver teoriprovet till körkortet imorn...
Och eftersom teroin är grymt tråkig så passar jag även på att uppdatera bloggen lite... ;0)

Först vill jag börja med en hyllning! Var på Make up store häromdagen och shoppade upp presentkortet jag fick i juklapp. Sambon skrattade eftersom jag hade presenkortet i min ägo i ca 36 timmar innan det var använt! Han tyckte att jag kunde vänta med att handla tills jag behövde nåt... Men snälla, älskling, smink behöver man ALLTID! Därför kan man inte vänta med att använda presentkort...
Iallafall, jag hade redan innan förälskat mig i en cybershadow, i nyansen Paradise.. och de höga förväntningarna uppfylldes! En helt underbar nyans, precis som jag trodde!
Så marsch iväg till närmaste Make up Store och bruka 125 kr på ögonskugga!


Blev lite besviken för en stund sen dock på Accesora... Jag hade äntligen bestämt mig för att prova Agent provocateur... och självklart var båda flaskorna slut... samma sak gällde för Clean, och allt annat jag skulle lägga pengar på idag... hmmm...är det nån som försöker säga mig nånting?

När man är hemma från jobbet en dag, så har vi en oskriven regel i vår lilla familj. Då tar man nämligen hand om våra två bäbisar, Aston och Zack. Aston passade då på att ta en tupplur på husses sida av sängen...


Nu ska jag slita mig från datorn och återgå till boken! Lovely!

Kommentarer
Postat av: Erika

du skriver så roligt bloggar gummsan. heheh :-) :-) :-)

Puss puss och lycka till idag!

2007-01-03 @ 09:34:42
Postat av: jezzie-pezzie

hejsan hoppsan gummis =) härligt med sminket den ser så fin ut, vad fint det blev i vardagsrummet också. jag hoppas det går bra på teorin hörs väl senare om. ERIKA WADÖ--------är det inte dags för dig med snart att blogga här ute? puss

2007-01-03 @ 11:03:37
URL: http://jezziee.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0