Cliniderm Mascara

I det senaste numret av tidningen Glamour får man med en fullstor mascara från Cliniderm som i vanliga fall säljs på Apoteket.
Jag har tidigare läst bra recensioner på Redhead report och Kleiner Wunderwoll dvs Vacker & Underbar´s bloggar om dels ansiktstvätten och dels foundation för fet hy.
Jippie, tänkte jag! En ny mascara att prova som kanske t o m är lika bra som de andra produkterna?

image255
Icke sa Nicke!
Formulan är inte täckande, alldeles för tunn och får fransarna att klumpa ihop sig. Borsten blir alldeles kletig när man drar upp den ur hylsan och måste torkas av.
Ingenting jag skulle köpa annars alltså. Men vad kul det hade varit OM den varit fantastiskt bra och helt gratis dessutom!
Ett plus dock för de mycket snygga förpackningarna. Silver och grått tillsammans är en bra kombo. Känns riktigt lyxig när man tittar på den... tänk om innehållet kunde vara lika härligt.

Jaja...jag får gå tillbaka till mina trotjänare Hypnose och Panoramic Curl.
Imorgon är det nyårsafton btw! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Buhuu!!! Jobbar imrgn måste enligt schema. Killen är bortrest... Jag går väl ut i stan efter jobbet med kollegor så ensam är man inte.

2007-12-30 @ 20:14:43
Postat av: Sminkan

Jag har bestämt mig för att sluta testa mascaror. Ska hålla mig till Hypnose och L'Oreal telescopic. Kanske provar Max Factors masterpiece eller BLinc i och för sig, eftersom RQ hade så fina fransar i dem. Men hon har ju i och för sig alltid fina fransar.

Jag ska fira en lugn nyårsafton med familj och vänner. Inget glammigt, bara trevligt och skönt.

Hoppas din nyårsafton blir härlig och att du får ett fantastiskt 2008!

2007-12-31 @ 09:12:22
Postat av: Anonym

Jakten på den ultimata mascaran känns som evig, tills jag hittar en bättre är det Max Factor Stretch som gäller för mig. Bland alla dyra o billigare jag provat har den hitills varit bäst!

Hade sedan länge planerat en middag med två vänner med familj men alla har varit magsjuka i omgångar med mig sist så det blir inget av det :(
Trist, men jag, sambon o sonen ska göra det bästa för att ha en mysig kväll tillsammans. Klä upp oss o laga god mat!

Gott nytt år på er allihop!

2007-12-31 @ 12:07:52
Postat av: Storm

hm, av någon anledning kom inte min signatur med på förra inlägget, men det var jag som skrev det :)

2007-12-31 @ 12:08:51
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Postat av: Akrogirl

Förlåt, Cliniderm? När då? :D
Gott Nytt År förresten! :D

2008-01-01 @ 14:04:54
URL: http://www.thyroid.se/wondervoll/
Postat av: Linda

den där är riktigt dålig... Den färgen man får med den så kan man lika gärna färga

2008-01-01 @ 18:37:06
URL: http://pindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0