30-årsdagen närmar sig!

Jag insåg det idag...

Herregud, om drygt två veckor är jag 30 år gammal. Jisses! Vart tar tiden vägen?

Men jag har ingen ångest. Jag är så tillfreds med livet som man bara kan vara. Jag har en underbart fin pojke till son, en omtänksam sambo och jag har fått flytta till det röda huset med vita knutar på landet som vi drömt om att få göra så länge.
Att det sedan råkar vara huset som min mamma växte upp i gör det inte sämre. Jag har kommit hem.
Här ska Calle få den uppväxt på landet som jag själv önskade mig när jag var liten, tokig i djur som jag var redan då.
Hundarna trivs och njuter av att bara kunna springa rakt ut genom ytterdörren och ingen störs av det.
Här hör vi hemma.

Så jag kan gärna bli 30.
Jag har fler mål såklart att nå. Men det känns som om pusselbitarna börjar falla på plats.

Ikväll har vi myst med Andreas föräldrar.
De kom hit med 4 stycken superfina golvkuddar från Kontorett som vi fick. Perfekta som extra sittplatser!
Givetvis gosades det med Calle tills hans ögon gick i kors av trötthet. Det värmer att se hans farföräldrar engagera sig mycket. Calle har börjat gapskratta nu när han tycker något är extra roligt. Ni skulle bara höra hur härligt det låter!

Jag får avsluta med en riktigt söt bild på finaste Calle! Det finaste jag har.

Kommentarer
Postat av: creme-idiot

Jösses, vilken snygging!! Kan bara föreställa mig hur flickorna kommer stå på rad... Supercharmig och söt!!!!

2010-02-05 @ 00:19:00
Postat av: Anonym

Att finna ro måste vara det härligaste finns!

Helt enkelt att vara tillfreds med tillvaron. =)

2010-02-05 @ 12:26:21
Postat av: Emma - Foto m.m.

nej gud så söt :)!

2010-03-09 @ 12:19:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0