Sista rycket!

Så skönt det ska bli med lite julledigt! Håller ni inte med?
Denna vecka har varit helt fullbokad och bloggen är bla det som blivit lidande.
Här kommer lite tips på sista minuten shopping. Fyra dagar innan jul är det vanlig shopping som gäller, inga webshops hinner leverera innan jul nu...

image248
Och det bästa av allt...
Alla dessa produkter finns att hitta på närmaste Kicks, Åhléns eller HM.
Själv skulle jag inte tacka nej till Glam Shine och Nina Ricci Nina...

I eftermiddag kommer jag lägga upp bild på min blåa make som jag skapade igår kväll lagom till middagen med Jossan på Bomullsfabriken. Tack gumsan, jag kände mig helt upplivad när jag kom hem. Som jag brukar göra när jag träffat dig...
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Bra tips:)

2007-12-20 @ 11:49:53
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Johanna H

Hejsan! Riktigt bra sida du har :) Måste fråga dig en sak...ser att du skrivit om Estée Lauder Advanced Night Repair. Jag funderar på o köpa det, och undrar om det det också hjälper till att få bort alla roliga finnar som poppar upp här och där hela tiden? :)Använder du den fortfarande???
Tack för mig! :)

2007-12-20 @ 16:49:30
Postat av: SantaCarolina

Johanna H: Tack, vad kul att du gillar bloggen!
Jag använder inte Night repair längre men skulle absolut kunna tänka mig att göra det igen. Den ger huden en lyster som är svår att förklara. Finnarna gör den väl inga underverk mot tyvärr. Men hyn ser överlag friskare och klarare ut så du kan väl kombinera den med ett acnemedel på natten? Det gör jag när det behövs! Kram

2007-12-20 @ 18:01:47
Postat av: Josefine

tack själv! jag hade mängder av energi när jag kom hem. så sadde skyllde det där med efterrätten på dig;) tusen tack!! puss på dej

2007-12-20 @ 22:00:59
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0