Nytt på asos.com!

Det har varit lite dött här inne de senaste dagarna, det medger jag.
Har väl varit inne i en formsvacka eller vad man ska kalla det...men har under förmiddagen kommit underfund med att den enda som kan förändra något är jag själv.
Nya tag alltså!

Och nya godbitar finns det även på www.asos.com !

Kolla in det här ....och kolla in priset också! Har de skrivit fel kanske?

The Colour Warehouse Colour Palette , innehåller 16 gloss och 16 matchande skuggor. Lite risiga applikatorer följer med men de är ju lätt utbytta. Priset då? 86 kr, mina damer och herrar! En passande julklapp till en sminkjunkie i din närhet kanske?
image232
På Asos finns även Anatomicals Perfect hands&feet Exclusive Asos.
Paketet innehåller de bästsäljande krämerna Help the paw (för hand) och Gorgon gone gone gone (för fot). Man kan ju bara älska Anatomicals produktnamn...haha...
Ett exklusivt set för asos.com och priset ligger på 43 kr.
image233

På asos.com hittar man för övrigt en massa olika tips på fina julklappar!
Vad önskar du dig i julklapp?

Kommentarer
Postat av: fashionholic

jag önskar min lite kärlek i julklapp ;)

2007-12-04 @ 14:58:36
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Sminkan

Jag önskar mig pengar så jag kan köpa mer smink! Och handkräm...

Vad önskar du dig?

2007-12-04 @ 18:30:37
Postat av: också creme-idiot

Har du själv erfarenhet av att handla från Asos? Vad kostar det? I frakt, alltså. Tar det lång tid innan man får sina varor?

2007-12-04 @ 19:02:25
Postat av: SantaCarolina

Fashionholic: Ja kärlek är aldrig fel! Det hoppas jag att jag får lite jag med! kram kram

Sminkan: Vissa dagar önskar jag mig förmågan att känna lycka. Det låter hur hemskt som helst men ibland känns det som om jag tänker liiiite för mycket.
Rent materialistiskt önskar jag mig en Travel Palette från Dior och kanske ett presentkort på en helkroppsscrub! Helkroppsscrubbar är jag beroende av! Kram på dig!

2007-12-04 @ 19:05:17
Postat av: SantaCarolina

Också creme-idiot: Ja jag handlar ofta från asos. Det funkar kanonbra! Man får grejerna på en 5-6 dagar ungefär. Frakten är som lägst 67 kr. Beställer man mer än 3-4 grejer ligger frakten på 260 kr. Man får även ett mail när ordern lämnar asos. Jag rekommenderar siten starkt!

2007-12-04 @ 19:41:38
Postat av: Sminkan

det var väl en fin önskan, att kunna känna lycka! Sen beror ju allt på vad man lägger in i ordet. Jag känner mig oftast lycklig, men inte i något euforiskt stadium, utan en lugn tillfredsställelse. Har du läst Mia Törnbloms böcker? Jag har inte gjort det, men jag var på en föreläsning med jobbet och hon var nog rätt bra. Många fick aha-upplevelser.

Dior-paletten lät som en trevlig julklapp!

2007-12-05 @ 13:12:23
Postat av: Mia

Oj...önskar mig massor...smink är ju aldrig fel *hihi* Främst önskar jag mig saker till hemmet, lampor, mattor, glas osv. Hur är asos.com att beställa ifrån?

2007-12-05 @ 16:01:19
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: SantaCarolina

Mia: Se mitt svar i en av kommentarerna ovan...Kort sagt: det funkar kanon att beställa från asos.

2007-12-05 @ 16:19:48
Postat av: SantaCarolina

Sminkan: Nej, jag har inte läst hennes böcker men vi är med i samma kvinno-nätverk. Jag har hört att Mia ska vara bra, har ju även kollat lite på hennes program på 3:an....En sån bok skulle man kanske skriva på önskelistan??

2007-12-05 @ 16:21:25
Postat av: också creme-idiot

Menade du att frakten kostar 260 kronor om jag handlar 3-4 produkter?!

2007-12-05 @ 17:24:47
Postat av: SantaCarolina

Också creme-idiot: Ja, men när jag har fått så hög frakt så har ett par skor varit med i beställningen och då kör posten hem det till dig. Det bästa är att prova sig fram med varukorgen, frakten uppdateras när det blir fler produkter som höjer fraktkostnaden.

2007-12-05 @ 19:18:27
Postat av: också creme-idiot

Aha, tack för hjälpen! Då vågar jag alltså lägga varor för glatta livet i min varukorg, blir det för mycket i frakt ser jag det ändå innan det är "för sent"... Låter farligt... har faktiskt redan beställt...

2007-12-05 @ 21:39:08
Postat av: Storm

Skulle bli väldigt glad om tomten gav mig jobbet jag sökt! Givetvis lycka och god hälsa till min familj med.

Materialistiskt önskar jag mig Larua Merciers parfym Creme Brulée, NOugat Londons handcreme och Fresh Scent by Terri´s parfym Dream.

2007-12-06 @ 08:55:24
URL: http://alltochlitedartill.blogg.se/
Postat av: SantaCarolina

Också creme-idiot: Oh spännande! Vad beställde du då??

Storm: Jag håller tummarna för att du får jobbet!
Laura Merciers parfym lät intressant... Doftar den Creme Brulée alltså?

2007-12-06 @ 09:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0