Dan före dan...

Det har varit en aningens seg 23:e december för mig... Kvällen igår var mycket lyckad.
Nu vankas det lite julmat hos mina föräldrar...vi fuskar lite och tjuvsmakar på julmaten en dag i förväg.

Här nya frisyren också. Bilderna gör den inte rättvis. Idag går sminket i guld och brunt...Men ni skulle ha sett hur snyggt håret var tillsammans med den turkos-blåa-svarta make´n jag gjorde igår kväll. Det får helt klart bli en repris på den till nyår tror jag allt...

Nu mina raringar önskar jag er en skön kväll så här dan före dan!
Puss hej!
image252

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, vad trist att inte få se håret... Hoppas det ordnar sig så bilden kommer snart!

2007-12-23 @ 18:11:39
Postat av: Josefine

skitsnyggt! det var en riktigt bra frisyr!

2007-12-26 @ 18:18:07
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sminkan

Aha!!! Nu fattar jag! Jag hittade alltså bilderna... Konstiga inställningar på lånad dator. F'låt!

Du är urtjusig! Vilken snygg frisyr! Färgen passar dig perfekt också. Wow!!!

2007-12-28 @ 11:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0