SantaCarolina Tipsar!

Sallander Cosmetics är ett svenskt märke som etablerat sig på marknaden med en liten, men naggande god produkt: Stay Spray Make Up Fix.
Produkten fixerar ditt smink, spraya det helt enkelt över make up, och du behöver inte justera sminkningen på hela dagen! Jag är nu inne på min andra flaska och är supernöjd!
Det bästa är att den täpper inte till porerna och passar alla hudtyper och känns inte klibbig eller stel.
För 69 kr blir den din på www.eleven.se
Priset är inte fel det heller... :0)

image131

Idag ser det ut att bli en fin dag... Igår kväll var Malin hemma hos mig en stund och vi fick som vanligt i oss ett antal drinkar under mycket babbel och fnitter... Härligt med en singelkompis! haha...
Nu ska jag städa lite...utan att väcka A och sedan blir det sol sol sol sol sol sol....ja sol alltså.
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Tack för igår stumpan! Dina drinkar är himmelska! Puss

2007-08-04 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0