Ooohhh.... blogg.se...

Jädra blogg. Jag har inte kunnat logga in på flera dagar!
Iallafall, idag är det en härlig dag. Solen har lyst från en klarblå himmel hela dagen och jag och Malin grillade laxkotletter till lunch som vi åt med aioli och vitlöksbröd. Underbart!
Vad har hänt de senaste dagarna då?

Igår var vi på säsongspremiären på Kolmården.
Det var en mysig dag även om det stundtals var kallt som fan rent ut sagt.
Vi åkte dit med min syster och hennes familj och jag tror nog att det var två små syskonbarn som slocknade som små ljus i bilen hem.
Calle passade på att göra dagens bajs på färjan över Bråviken så Volvon fick köra i racerfart resten av vägen hem... haha...



Ett hunddjur som jag inte minns namnet på nu... Kan det vara Stäpphund kanske? Väldigt söt iallafall!



Tigrarna låg och sov allihop när vi gick igenom Tiger World. Vilka ståtliga djur. Kolla tassarna!



Lille Echo hänger på mammas rygg och sover.



Jag blev visst också fångad på bild... Lite trött faktiskt. Blev ett eller två glas vitt för många på Valborg... *s*

Jaha, det var den helgen det. Time flies...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0