Att jag aldrig lär mig...

Varje vår, samma visa.
Så fort solen visar ja då ska jag slänga av mig kläderna och lapa sol som jag längtat efter hela vintern. Fast jag egentligen fryser så ska jag sitta där i linnet och huttra...

Och givetvis blir jag sjuk. Sjuk så in i bängen! Halsont, snorigt och täppt om vartannat, huvudvärk och den där förbannade värken i alla leder. Jätteroligt hela dagen.

Igår var jag på Malins 30-årsfest. Jag hade gett mig fan på att gå trots att jag kände vad som var på gång så jag drogade mig med ipren. Det gick bra men vid 22 så slutade nog tabletterna verka så då var det bara att sätta sig i bilen och åka hem.
Calle och Andreas stannade hemma eftersom jag ändå antagligen inte skulle bli särskilt långvarig och hade grabbmyskväll... eller kväll var väl att ta i, stund är mer rätt ord eftersom Calle somnade 18.30... haha...

Så nu ska jag kurera mig så gott det går. Veckan bjuder på en massa skoj som jag inte vill missa och den börjar med att nya soffan kommer imorgon nån gång mellan 12 och 15! Tjohoo!
Det kommer bli så fint!

Men åter till snorandet då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0